اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش:

40 فرهنگی گالیکش امسال بازنشسته می‌شوند

40 فرهنگی گالیکش امسال بازنشسته می‌شوند
مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: امسال شاهد بیشترین حجم بازنشستگی طی چند سال اخیر در اداره آموزش‌وپرورش با حدود 40 بازنشسته خواهیم بود و سعی داریم برنامه‌های به‌یادماندنی برای این همکاران تدارک داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه صبح امروز نخستین جلسه سال 96 شورای آموزش‌وپرورش گالیکش در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم، اختتامیه المپیاد درون مدرسه‌ای و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در محل دفتر مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه قبل گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش به‌زودی طرح بازدید دانش‌آموزان از مراکز صنعتی شهرستان در راستای توازن رشته، هدایت تحصیلی و آشنایی دانش‌آموزان با مراکز صنعتی صورت می‌گیرد.

,

مهدی خسروی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در این مدیریت گفت: مقرر شد تا در فاصله روزهای 12 تا 19 اردیبهشت‌ماه مراسم متمرکز شهرستان برای تکریم از مقام معلم برگزار شود. تمام تلاشمان بر آن است تا این مراسم درخور شان و مقام معلمین شهرستان باشد.

,

وی افزود: امسال بیشترین حجم بازنشستگی را طی چند سال اخیر در اداره آموزش‌وپرورش با حدود 40 بازنشسته شاهد خواهیم بود و سعی داریم برنامه‌های به‌یادماندنی برای همکاران تدارک داده شود.

,

خسروی در خصوص هدایت تحصیلی دانش‌آموزان نیز گفت: با توجه به نزدیکی به زمان انتخاب رشته دانش‌آموزان، کلیه اقدامات و اطلاع‌رسانی‌ها و جلسات متعدد با مدیران و مشاوران و جلسات آموزش خانواده در کلیه مدارس برگزارشده.

,

به گفته وی هدایت تحصیلی از مصوبات سال 1390 سند تحول است و می‌بایست اجرایی شود و به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسیده است. طبق بخشنامه استانی حدود 56 درصد از دانش‌آموزان شهرستان در رشته‌های نظری و 44 درصد دیگر نیز به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هدایت خواهند شد.

,

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش به محاسبه امتیازات دانش‌آموزان برای ورود به رشته‌های موردعلاقه اشاره کرد و گفت: تا مورخه 20 اردیبهشت‌ماه دو آزمون به‌صورت آنلاین در این رابطه برگزار می‌شود.

,

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در خصوص اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای گفت: این طرح برای سومین سال در کشور اجرایی شده و در 34 آموزشگاه سطح شهرستان گالیکش برگزارشده است.

,

رضا خسروی به تشریح اهداف، نتایج و دست آورده‌های این مسابقات افزود: 7 هزار و 700 دانش‌آموز گالیکش در این طرح شرکت کردند.

,

حسن خسروی فرماندار گالیکش نیز در این جلسه زحمات اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان در راستای برنامه‌های پیشگیرانه چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه