اخبار داغ

با پست طعنه آمیز و معنادار بازیکن اخراجی در اینستاگرام؛

تبانی بنگر و تیم محبوبش علنی می‌شود؟/ ضرورت ورود مراجع نظارتی و انضباطی فدراسیون

تبانی بنگر و تیم محبوبش علنی می‌شود؟/ ضرورت ورود مراجع نظارتی و انضباطی فدراسیون
محسن بنگر که متهم ردیف اول باخت تراکتورسازی مقابل پرسپولیس است، روز گذشته در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها در تبریز حضور یافته و این موضوع را در صفحه مجازی خود علنی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، لیگ شانزدهم در حالی به هفته‌های پایانی خود می‌رسد که حواشی مختلف و تعجب‌آور در این فصل نیز جزئی از مسابقات فوتبال در کشورمان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

محسن بنگر که در ابتدای فصل با آمدن سید جلال حسینی به پرسپولیس جایی در این تیم نداشت، با نظر امیر قلعه‌نویی به تراکتورسازی پیوست که از همان ابتدا مورد انتقاد هواداران این تیم و حتی برخی کارشناسان قرار گرفت.

,

این مدافع میانی بعد از عملکرد سینوسی خود در ترکیب تراکتورسازی، روی اشتباهاتی که در بازی با پرسپولیس از او رخ داد و منجر به برتری حریف مستقیم سرخپوشان تبریزی در راه قهرمانی شد، با نظر قلعه‌نویی از حضور در تمرینات منع و از این تیم کنار گذاشته شد.

,

بنگر بعد از اخراج از تراکتورسازی، در چند پست‌ اینستاگرامی به این تصمیم اعتراض کرده و با کنایه‌هایی مختلف به نظر قلعه‌نویی واکنش نشان داده است.

,

بعد از برتری پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در تبریز و مسجل شدن قهرمانی این تیم که حواشی مختلفی را نیز به همراه داشت، شاگردان برانکو دیشب یک جشن خودمانی برگزار و قهرمانی خود را جشن گرفتند، محسن بنگر در پستی اینستاگرامی از حضور خود در جشن پرسپولیسی ها خبر داده و با طعنه به تراکتوری‌ها به خاطر قهرمان نشدن، نوشته است: "ما که تو جشن قهرمانی دوستامون هستیم، مبارکه همه قرمزا"

,

, ,

به نظر می‌رسد این نوع حرکت‌ها که با صراحت می توان آن را تبانی نامید، در فوتبال و لیگ کشورمان رو به افزایش است و فردی که در قامت بازیکن تراکتورسازی خود را یک پرسپولیسی دو آتشه می‌داند و قبل از بازی حساس تراکتور با تیم سابقش، به سوی هواداران آن تیم رفته و روی سینه خود می‌کوبد و در همان بازی روی دو اشتباه، دو گل به حریف تقدیم می‌کند و در نهایت باخت تیمش را منجر می‌شود؛ باید از سوی مراجع ذیصلاح فدراسیون فوتبال مجازات شده و ریشه‌ی چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان خشکانده شود.

,

روز گذشته نیز در جریان بازی صبای قم و استقلال تهران، حنیف عمران‌زاده که یک استقلالی است و در تیم صبا بازی می‌کند، با تقدیم یک پنالتی به تیم محبوبش و دریافت دو کارت زرد و اخراج از زمین، کمک شایانی به پیروزی آبی‌پوشان کرد، در حالی که صبای قم در آستانه‌ی سقوط به دسته‌ی پایینتر قرار دارد.

,

مراجع نظارتی و  انضباطی فدراسیون فوتبال باید با اتخاذ تدابیری، نظارت کافی رویِ این اتفاقات و عملکرد اینگونه‌ی بازیکنان داشته باشند و با مجازات خاطیان، دیگر شاهد چنین عملکرد نامبارکی در لیگ کشورمان نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه