اخبار داغ

گلایه شهروندان خلخالی از وعده های کاغذی شورای چهارم؛

چاله های بی تدبیری که با یک فرغون ملات سیمانی هم پر نشد

چاله های بی تدبیری که با یک فرغون ملات سیمانی هم پر نشد
قول های کاغذی شورای شهر دوره چهارم خلخال در حاشیه ها عملی نشد و همین مساله نارضایتی اهالی برخی محلات خلخال را در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، مورخ  12 شهریور ماه 1392 بود که اعضای شورای شهر در مراسم تحلیف خود قسم یادکردند که در خدمت مردم باشند ولی قول های کاغذی آنان نه تنها در مرکز شهر چاره ساز نبود بلکه در حواشی شهر خلخال نیز مشکلات اهالی بر زمین ماند و چاله های بی تدبیری که در طول چهار سال شاید با یک فرغون ملات سیمانی قابل پرشدن بود پر نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

حال این هفت نفر باز در میدان مبارزه برای کسب کرسی شورای شهر خلخال میدان داری کرده و انتظار دارند که مردم شهر خلخال در مقابل عملکرد آنها باز نام آنها را برگ آرا بنویسند.

,

البته مردم شهر خلخال با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای  مثل همیشه یک پای ثابت خواهند بود.

,

به گفته اهالی محله بالادست آرامستان خلخال، هیچوقت شورای شهر در این محلات دیده نشد و تنها در روزهای انتخابات برای جمع آوری آرا مردمی قول هایی برای اسفالت و بهسازی معابر  داده شد.

,

قول هایی که مردم به حداقل آن نیز در این مناطق راضی بودند ولی بیت المالی که با هزار زحمت نمایندگان مجلس از تهران برای شهر خلخال کسب شد در نهایت با بی تدبیری و تصمیم عجولانه بر خاک ریخته شد.

,

حال شورای دوره چهارم  خلخال که خود را همتراز شورای کلان شهراصفهان نامیدند و اکنون در فضای مجازی با بازنشر رزومه خود باز قصد درگیر کردن اذهان عمومی را در سردارند باید فکری به حال این چاله در خیابان کوی فرهنگیان کنند چون هیجوقت از این خیابان عبور نکردند تا این چاله را ببینند.

,

 مردم حق مطالبه گری دارند و لازم است شورای دوره چهارم کارنامه خود را قبل از اینکه مردم ببینند خود مشاهده کنند. کارنامه ای با قول های فراوان که حتی به اندازه شمار انگشتان دست هم عملی نشد .

,

 به گزارش ازناو ، درج عکس مراسم تحلیف شورای شهر در ذیل این خبر صرفا به منظور یادآوری زمان سوگند شورای شهر خلخال است.

,

 

,
 
,
 
,
 
,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه