اخبار داغ

برگزاری کلاس تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه ی خواهران در شهرستان اشتهارد

برگزاری کلاس تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه ی خواهران در شهرستان اشتهارد
کلاس تفسیر موضوعی قران کریم ویژه ی خواهران شهرستان اشتهارد با ارائه ی کتابی تحت عنوان "زندگی در قران" نوشته ی استاد بهرام پور به صورت پویا و کاربردی با حضور استاد برجسته ی استان البرز شالی، از یکشنبه 27 فروردین ماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا صدری مسئول واحد خواهران مرکز قران و عترت اشتهارد در مصاحبه باخبرنگار تات خبر گفت: کلاس تفسیر موضوعی قران کریم ویژه ی خواهران شهرستان اشتهارد با ارائه ی کتابی تحت عنوان "زندگی در قران" نوشته ی استاد بهرام پور به صورت پویا و کاربردی با حضور استاد برجسته ی استان البرز شالی، از یکشنبه 277 فروردین ماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

وی در ادامه افزود: انس با قرآن بیشترین آرامش را در دنیا به ما عطا خواهد نمود تفسیر یعنی روشن ساختن مفهوم آیات قرآن مجید، و واضح کردن منظور پروردگار.

,

لیلا صدری بیان داشت: تفسیر موضوعى این نیست که انسان کتاب هاى معجم قرآن مجید را در برابر خود بگذارد و مثلا براى تفسیر موضوع جهاد، یا تقوا، آیاتى که تحت همین عنوان (جهاد و تقوا) در معجم آمده است جمع آورى کند زیرا بسیار مى شود که آیاتى از قرآن پیرامون این دو موضوع سخن مى گوید بى آن که کلمه «تقوا» یا «جهاد» در آن به کار رفته باشد، و این فراوان است.

,

وی ادامه داد: زمینه‌سازی جهت شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای قرآنی همیشه باید هدف اصلی باشد چرا که سعادت جامعه در گرو فعالیت‌های قرآنی خواهد بود ما باید برای فهمیدم بیشتر متن و آموزه های قرآن تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه