اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

اعضای شورا به خودکار امضایی برای مسئولان تبدیل شده است

اعضای شورا به خودکار امضایی برای مسئولان تبدیل شده است
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در این دوره شورا احساس کردیم به یک خودکار امضا تبدیل‌ شده‌ایم که با رایزنی و فشار مسئولان هر طوری که خواستند باید پروژه‌ها و کارهای شورا در آن مسیر طی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک، فرشته طهماسبی در دویست و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای اجرای هرکدام از پروژه‌ها شورای شهر و شهرداری کارفرما است ولی در عمل دخالتی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی افزود: شورا فقط تبدیل به یک نهادی برای امضا گرفتن شده است به‌طوری‌که هیچ‌گونه دخل و نظری از طرف شورا در هیچ پروژه‌ای رعایت نمی‌شود.

,

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد عنوان کرد: نظر شورا در رابطه با احداث پروژه بهارستان به دلیل بحث آب‌های سطحی ایجاد روگذر بود ولی نظر پیمانکار را مبنی بر ایجاد زیرگذر لحاظ کردند.

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برای تغییر کاربری در مرحله نخست باید شورا موافقت کند ولی در راستای ایجاد راه دسترسی برای پارک صخره‌ای هیچ اجازه‌ای از شورا گرفته نشد، شورای شهر برای ایجاد راه دسترسی مخالف نیست ولی معتقد است که باید این پروژه در اختیار کل مردم قرار بگیرد.

,

طهماسبی تصریح کرد: گویا کل پارک صخره‌ای برای هتل تهیه‌شده و از دسترس عموم خارج‌شده است، با توجه به اینکه این پروژه باید مصوبه شورا را داشته باشد و ماده پنج ولی بدون هیچ‌گونه توجهی به نظر شورا پیمانکار این‌گونه تشخیص داده که اتوبان ایجاد شود.

,

وی خاطرنشان کرد: شورا منتخبان مردم هستند که باید اجازه داده شود نظر خود را بدهند و مردم نتیجه انتخاب خود را ببینند؛ در این دوره شورا، اعضای شورا در خفقان بودند نظر واقعی و حقیقی خود را در مورد همه پروژه‌ها نگفتند، ما موافق روگذر در بهارستان بودیم نه زیرگذر، ما موافق دادن راه دسترسی به پارک صخره‌ای بودیم نه ایجاد اتوبان و اینکه مجموعه از مردم گرفته شود.

,

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: باید بحث ترافیک را رعایت کنیم، اگر معتقدیم در پارک شهر ادارات ساخته نشوند چون مشکل ترافیک دیده می‌شود.

,

وی اظهار داشت: در طول چهار سال شورا احساس کردیم به یک خودکار امضا تبدیل‌شده‌ایم که با رایزنی و فشار مسئولان هرطوری که خواستند باید پروژه‌ها و کارهای شورا در آن مسیر طی شود.

,

طهماسبی بابیان اینکه ما مدیریت را از شهرداری می‌خواهیم و شهرداری باید کارفرمای کارهای خود باشد افزود: متأسفانه هیچ احساس نکردیم شهرداری خرم‌آباد کارفرما و صاحب پروژه‌ها است.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه