اخبار داغ

رئیس دادگستری دورود خواستار شد

مقابله با حساسیت های قومی و طایفه ای در انتخابات

مقابله با حساسیت های قومی و طایفه ای در انتخابات
رئیس دادگستری دورود گفت: مهمترین وظیفه اصحاب رسانه در امر انتخابات را پیشگیری فرهنگی و ارتقای آگاهی های عمومی مردم عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب گهر؛ رئیس دادگستری شهرستان دورود در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که با حضور اعضاء شورای تامین و اصحاب رسانه در محل دادگستری شهرستان برگزار شد ، مهمترین وظیفه اصحاب رسانه در امر انتخابات را پیشگیری فرهنگی و ارتقاء آگاهی های عمومی مردم عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب گهر,

ربیع الله قربانی هدف از برگزاری جلسات ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی را تقویت هماهنگی تمامی ارگان ها درپیشبرد سیاست های امنیتی در بحث انتخابات عنوان کرد و افزود : استفاده از تجربه انتخابات های گذشته و مباشرت فعال اصحاب رسانه در اجرای هرچه بهتر این سیاست ها در برگزاری انتخاباتی سالم و نظام مند نقش بسزایی دارد.

,

رئیس دادگستری شهرستان دورود نقش اصحاب رسانه در انتخابات را معطوف به ارتقاء آگاهی های عمومی جامعه ، معرفی کاندیداهای اصلح و شایسته نظام اسلامی ، تبیین فرهنگ قانونمندی و قانون گرایی ، ایجاد امید و اعتماد در مردم نسبت به نظام اسلامی و ارتقاء حس امنیت و اعتماد به نفس در مردم عنوان کرد.

,

وی توجه به بایدها و نبایدهای انتخاباتی بر مبنای گفتمان و منویات مقام معظم رهبری ، تشویق مردم به مشارکت و حضور حداکثر در انتخابات، ترویج اصول و ارزش های اخلاقی ، ایجاد وحدت و پرهیز از هرگونه فضاسازی به سود یا زیان کاندیدا یا جریانی خاص و پرهیز از نشر اکاذیب را از جمله وظایف اصحاب رسانه دانست که در سنوات قبل هم مورد تاکید بوده است.

,

قربانی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید از تحریک احساسات و تعصبات قومی و قبیله ایی بخصوص در انتخابات شوراهای اس می پرهیز کنند افزود : نتیجه انتخابات به هرشکلی که رقم بخورد اصحاب رسانه باید با پذیرش آن زمینه پذیرش اجتماعی و همراهی جامعه با این نتایج را محیا کنند.

,

وی در پایان با درخواست از رسانه ها برای همکاری با دادستان شهرستان جهت ترویج منشور قوانین و مقررات انتخاباتی و جرائم آن ابراز امیدواری کرد اصحاب رسانه در این زمینه همکاری و تعامل مورد نظر را اعمال کنند.

,

 

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه