اخبار داغ

استاندار اصفهان:

هتل عباسی توسعه می یابد/ استفاده از ظرفیت های خارجی در ساخت هتل و بیمارستان

هتل عباسی توسعه می یابد/ استفاده از ظرفیت های خارجی در ساخت هتل و بیمارستان
زرگرپور گفت: هتل عباسی یکی از جاذبه های توریستی شهر اصفهان بوده که متقاضیان خاص خود را دارد و با توجه به توسعه ی گردشگری در اصفهان، متقاضی توسعه هتل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛  استاندار اصفهان در جلسه ی بررسی طرح توسعه هتل تاریخی عباسی که در حاشیه جلسه ی اقتصاد مقاومتی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، اظهارکرد: هتل عباسی یکی از جاذبه های توریستی شهر اصفهان بوده که متقاضیان خاص خود را دارد و با توجه به توسعه ی گردشگری در اصفهان، متقاضی توسعه ی هتل بوده و آمادگی داریم که مسائل مربوط به میراث فرهنگی، شهرداری و اخذ مجوزها را پیگیری و مرتفع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رسول زرگرپور با بیان اینکه طرح توسعه ی این هتل تاریخی در ۲ فاز با حفظ اصول و ساختار میراث فرهنگی اجرا می شود، تصریح کرد: در ابتدا توسعه ی فاز اول در دستور کار قرار گیرد.
استانداراصفهان با تاکید بر اینکه مرمت این هتل تاریخی باید با قوت ادامه یابد، افزود: مدیریت استان آماده همکاری در این خصوص بوده و با توجه به موافقت کامل شهرداری، طی یک ماه آینده باید میراث فرهنگی طرح را آماده و اطلاعات کامل از شهرداری اخذ و سپس تیم مشاوره ای توسط شرکت بیمه ای ایران مشخص شود تا کارها پیگیری شود.
زرگرپور با بیان اینکه مجری این طرح باید توسط بیمه انتخاب شود، گفت: با همکاری میراث فرهنگی اطلاعات شهرسازی کامل أخذ شود و در این طرح بیمه در خصوص تامین منابع مالی و مدیریت استان در خصوص مسائل اجرایی همکاری خواهد کرد.
رسول زرگرپور با اشاره به اینکه هیئت های خارجی در سفر به اصفهان خواستار همکاری در زمینه ی ساخت هتل و بیمارستان هستند، گفت: باید از این ظرفیت ها نیز در استان استفاده شود.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران نیز در این جلسه اظهار کزد: طرح توسعه ی هتل عباسی به عنوان یک هتل شاخص و پروژه ی مهم و اساسی جزء اولویت های این شرکت قراردارد و در خصوص تأمین منابع مالی آن اقدام می کنیم.
وی افزود:  ما به دنبال سرمایه گذاری در این هتل بوده تا وضعیت مناسبت تری را در این راستا شاهد باشیم.

,
,
,
,
,
,

انتهی پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه