اخبار داغ

اظهارات زرگر در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس - ماشین سازی:

پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/داور چهارم ادامه بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کند

پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/داور چهارم ادامه بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کند
سید حسین زرگر داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین سازی آخرین وضعیت مصدومیتش را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید حسین زرگر داور سمنانی لیگ برتر فوتبال کشور که قضاوت دیدار پرسپولیس و ماشین سازی تبریز را بر عهده داشت در پایان نیمه اول این دیدار دچار مصدومیت شد و ادامه قضاوت این مسابقه را به داور چهارم واگذار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این داور برجسته استان در گفتگو با مرآت با تشریح نحوه مصدومیت خود گفت: در پایان نیمه اول و ثانیه های نهایی وقت اضافه بر اثر چرخش ناگهانی روی پای راست، درناحیه ماهیچه به شدت احساس درد کردم و برای لحظاتی بطور کامل از حرکت بازماندم.

,

زرگر در ادامه گفت: به دلیل درد شدیدی که داشتم 20 ثانیه زودتر از اتمام وقت اضافه سوت پایان نیمه اول را زدم و با کمک کادر پزشکی زمین مسابقه را ترک کردم.

,

وی همچنین اضافه کرد: تلاش های کادر پزشکی برای بهبود وضعیت من و بازگشت به زمین در نیمه دوم بی اثر بود و خودم نیز می دانستم که دچار مصدومیت شدیدی شده ام.

,

داور سمنانی لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: معاینات بالینی اولیه مشخص شد یکی از ماهیچه های فوقانی تاندون پای راست دچار پارگی شده و با انجام MRI وضعیت دقیق آن مشخص می شود.

,

زرگر همچنین تصریح کرد: اگر نتیجه MRI بیانگر پارگی ماهیچه باشد، حداقل 6 تا 8 هفته دوره نقاهت به طول می انجامد و عملا ادامه بازی های لیگ برتر را از دست می دهم.

,

وی با ابراز خرسندی از قضاوت دیدار پرسپولیس و ماشین سازی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس شد، بیان کرد: اگرچه تنها یک نیمه این دیدار را قضاوت کردم اما برای من افتخاری است که به عنوان نماینده استان سمنان در این دیدار حضور داشتم و به تیم پرسپولیس تبریک می گویم که با شایستگی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه