اخبار داغ

تنها چند روز بعد از افتتاح اتخاباتی وزیر راه رخ داد:

نعش تابلوهای جاده تازه احداث بر زمین افتاده اند!/ آیا افتتاح انتخاباتی بیمارستان سراب هم مثل جاده خواهد بود؟

نعش تابلوهای جاده تازه احداث بر زمین افتاده اند!/ آیا افتتاح انتخاباتی بیمارستان سراب هم مثل جاده خواهد بود؟
تنها بعد از گذشت چند روز افتتاح بخشی از جاده سراب – بستان اباد توسط وزیر راه و شهرسازی تابلوهای این مسیر با نسیمی نعش بر زمین شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب،تنها چند روز از افتتاح بخشی از مسیر جاده سراب – بستان آباد توسط وزیر راه می گذرد که تابلوهای نصب شده در قسمت جدید بزرگراه با بادی متوسط افتاده اند در حالی که تابلوهای قدیمی استوار و سرجا ایستاده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

سوالی از مهندسان ناظر و پیمانکار دارم چرا؟
آری حکایت همین روز های انتخابات هست که فقط مردم باید چشمشان پر شود از نعمت های واهی و مدینه فاضله ای نشان داده شود که ۴ سال از آن خبری نبود.

,
,

تازه از برنامه های کشوری نظیر افزایش مسمتری و یارانه تحت پوشش های بهزیستی و کمیته امداد گرفته تا سود سهام عدالت که قرار هست همین روز ها پرداخت شود بگذریم گرفته تا برنامه های شهرستانی که همه و همه جهت خرید آبرویی برای دولت هست, نمونه اش همین راه که افتتاح شده و نعش تابلوها در زمین مانده و بیمارستانی که قرار است قبل انتخابات افتتاح شود.

,

آقای مسئول اگر قرار هست بیمارستان هم با همین منوال افتتاح شود همان بهتر که افتتاح نشود هرچند جاده و بیمارستان هر دو با جان مردم ارتباط مستقیم دارند ولی آنچه که عیان هست نقش بیمارستان و ارتباط آن با جان مردم محسوس تر است.

,

البته فراموش نشود, اگر کیفیت گارد ریل های جاده فوق هم همین طور باشد باید منتظر حوادث ناگواری بود که امید است نوش دارو قبل مرگ سهراب فراهم شود نه بعد از مرگ سهراب.

, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه