اخبار داغ

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان خلخال؛

رشته های فنی در الویت توجه آموزش و پرورش باشد

رشته های فنی در الویت توجه آموزش و پرورش باشد
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان خلخال گفت:رشته های فنی در الویت توجه آموزش و پرورش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال بر لزوم اهمیت دهی آموزش وپرورش و توجه اولیا و مربیان بر توسعه رشته های فنی تاکید کرد و گفت: رشته های فنی باید در اولویت تحصیلی آموزش و پرورش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر گرایش دانش اموزان در مقطع متوسطه به دروس نظری می باشد گفت: در حال حاضر بهترین و مجهزترین کارگاه های تراشکاری و مکانیک و چوب در هنرستان های خلخال موجود است و باید اطلاع رسانی وآگاهسازی اولیا و دانش آموزان برای جذب جوانان به این رشته از سوی آموزش و پرورش انجام گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیشتر خدمات درجامعه از سوی رشته های مهارتی و فنی انجام می گیرد گفت: در رشته های فنی در هنرستان ها ودبیرستان ها دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل یک شغل برای کسب و کار و حضور در بازار کار دارند ولی اینکه همه اولیا فکر کنند همه دانش آموزان باید در رشته های نظری تحصیل کنند خواسته معقولی نیست.

,

بابایی بر انجام عملی مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال تاکید کرد.

,

 به گزارش ازناو ، رئیس آموزش و پرورش خلخال نیز در این جلسه از روند اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش گزارشی  ارائه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه