اخبار داغ

نوزاد ناخواسته پاس برای همدانی هاهزینه بر بود / تزریق هزینه های همدان به پاس مانع مرگ مغزی پاس نشد

نوزاد ناخواسته پاس برای همدانی هاهزینه بر بود / تزریق هزینه های همدان به پاس مانع مرگ مغزی پاس نشد
تیم پاس همدان به مصداق پیرمردی است که دچار مرگ مغزی شده وتمامی علائم حیاتی او از کار افتاده وبدتر اینکه هزینه نگهداری این عمل بر دوش مسئولین همدان است آن هم از بودجه ای که باید صرف عمران وآبادنی شهر ورفاه مردم فهیم همدان شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش، ورزشکار پیشکسوت همدانی در یادداشتی در خصوص نزدیکی سقوط تیم فوتبال پاس همدان در مطلبی نوشت : حدودا 15 سال پیش با بی خردی مسئولین وقت استان پروژه نابودی ورزش استان با ورود تیم پاس تهران به همدان کلید خورد و این تحول بد ورزشی در صورتی انجام شد که تمامی هیاتهای ورزشی استان در اوج کامل به سر می بردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش،, همدان ورزش,

 

,

علیرغم مخالفت ریاست اکثر هیاتها  متاسفانه این تیم به همدان آمد و اینجا چند سوال پیش روی ما است؟ 

,

 

,

اول اینکه  ورود تیم پاس تهران چه ره آورد ورزشی یا اقتصادی برای استان همدان تا به حال داشت؟ تیمی که تا به امروز طبق نظر کارشناسان بیش از 85000000000 میلیار تومان هزینه نگهداری آن شد وهم اینک مبلغ

,

15000000000 میلیار بدهکاری نیز دارد.

,

 

,

جالب توجه اینکه این تیم  علاوه بر مصرف بودجه ورزش استان از بودجه زیرساختی وعمرانی استان نیز استفاده کرد.

,

 

,

سئوالی که در ذهن دوستان هست اینکه چرا پاس تهران ، تیمی که تمامی بازیکنان وکادر فنی آن غیربومی است آیا می توان این تیم را به استان همدان متصب کرد .

,

 

,

و کلام آخر اینکه تیم پاس تهران به مصداق پیرمردی است که دچار مرگ مغزی شده وتمامی علائم حیاتی او از کار افتاده وبدتر اینکه هزینه نگهداری این عمل بر دوش مسئولین همدان است آن هم از بودجه ای که باید صرف

,

عمران وآبادنی شهر ورفاه مردم فهیم همدان شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه