اخبار داغ

گزارش:

معضل آب شرب روستای تشویر در انتظار تدبیر مسئولان

معضل آب شرب روستای تشویر در انتظار تدبیر مسئولان
با جاری شدن سیل در رودخانه تشویر آب شرب این روستا غیرقابل استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، فصل بهار با تمام زیبایی هایی که دارد مشکلاتی هم برای مردم شهرستان ‌طارم بوجود می آورد که یکی از این مشکلات، مشکل آب شرب روستاهای این شهرستان است.
 روستای تشویر یکی از روستاهای شهرستان طارم است که آب شرب آن ناخالصی های زیادی دارد و حتی رنگ آب نیز تغییر کرده است بنابراین این مشکل در فصل بهار با جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها شدت می یابد و این مشکل تنها مختص این روستا نیست و تقریبا بیشتر روستاهای این شهرستان با این مشکل مواجه اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,
,

گفتنی است کاریزها و چاه هایی که مسئولین اداره آب روستایی برای مصرف مردم احداث می کنند بیش از حد در حریم رودخانه ها قرار دارد که این امر موجب مخلوط شدن آب رودخانه ها با آب شرب می شود و نارضایتی مردم را در پی دارد.
این مشکل نیازمند تدبیر مسئولان است اگر آب های آشامیدنی سالمی که در ارتفاعات هر قریه وجود دارد به روستاها هدایت شود دیگر نیازی ندارد که در حریم رودخانه ها برای آب شرب مردم چاه احداث شود.

,
,

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، اظهار داشت: در فصل های بارندگی که آب رودخانه ها گل آلود می شود به آب چاههایی که مسئولین جهت استفاده آب شرب این روستا حفاری کرده اند تأثیر منفی دارد بنابراین احتمال بروز بعضی از بیماریها وجود دارد امیدواریم مسئولین زیربط تدبیری برای حل این معضل بیندیشند.

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه