اخبار داغ

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

446 وعده ای که بر زمین ماند/بنگاه های اقتصادی و صنعتی در دولت یازدهم به حالت نیمه تعطیل و تعطیل در آمدند

446 وعده ای که بر زمین ماند/بنگاه های اقتصادی و صنعتی در دولت یازدهم  به حالت نیمه تعطیل و تعطیل در آمدند
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور در زمان انتخابات وعده های زیادی دادند، که محور اصلی این وعده ها اشتغال جوانان بود ولی این مسئله محقق نشد و بسیاری از افراد مشاغل خود را از دست دادند و بنگاه‎های اقتصادی و صنعتی به حالت نیمه تعطیل و تعطیل درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان، این روزها  گرانی های اخیر داد بسیاری از مردم را در آورده است، مردم بی بضاعتی که تا قبل از این هم به نان شب خود محتاج بودند در حال حاضر از گرسنگی سنگ به شکم می بندند و صدایشان به جایی نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان،,  آرمان کرمان,

این ها همان مردمی هستند که 4 سال قبل به وعده های رئیس دولت یازدهم دلخوش کردند و با هزاران امید، به شعارهای دولت تدبیر و امید تکیه کرده تا شاید گرهی از زندگی شان باز شود اما بعد از گذشت 47 ماه، نه تنها مشکلی از مشکلات ان ها کم نشد بلکه وضعیت ان ها از قبل هم بدتر شد.

,

وقتی به قیمت کالاهای اساسی در چند ماهه اخیر نگاهی بیاندازیم، متاسفانه شاهد رشد صعودی این قیمت ها می شویم، از برنج گرفته تا لبنیات که قیمتی باور نکردنی را به خود گرفته اند؛ برنج از سال گذشته تا الان از ده هزار تومان به ۱۲۵۰۰ تومان و بعد تا ۱۷ هزار تومان در هر کیلوگرم رسید و عنوان خوراکی لوکس و گران قیمت را بخود اختصاص داد.

,

شاهد دیگر گرانی ها، لبنیات بوده است. در تعطیلات نوروزی دولت به مردم عیدی داد و قیمت ها در بازار بهاری لبنیات روندی صعودی پیدا کرد، بطوریکه کره ۱۰۰ گرمی، ۸۰۰ تومان، شیر یک لیتری ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان و خامه ۲۰۰ گرمی، ۵۰۰ تومان گران شد. این گرانی بی رویه در گوشت قرمز نیز رخ داده است و سرانه مصرف گوشت مردم را ۲۵ درصد کاهش داده است.

,

قرار بود چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ ها بچرخد

, قرار بود چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ ها بچرخد,

محمد مهدی زاهدی در رابطه با وضعیت معیشتی مردم در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار کرد: رئیس جمهور در زمان انتخابات وعده های زیادی دادند، که محور اصلی این وعده ها اشتغال جوانان بود ولی این مسئله محقق نشد و بسیاری از افراد مشاغل خود را از دست دادند و بنگاه‎های اقتصادی و صنعتی به حالت نیمه تعطیل و تعطیل درآمدند.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما ,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: قرار بود چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها بچرخد ولی نه تنها چرخی نچرخید بلکه وضعیت بدتر از قبل شد و رکود حاکم بر کشور وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم  را بدتر از قبل کرده است.

,

زاهدی تصریح کرد: آقای روحانی 446 وعده مستقیم به مردم دادند که اکثریت آن ها محقق نشد ، اینکه وضعیت کسب و کار رونق پیدا کند و عدالت در حوزه اشتغال برقرار شود و وضعیت معیشتی مردم بهتر شود که هیچ کدام از آن ها عملی نشد.

,

وی تاکید کرد: قرار بود جایگاه گذر نامه ایرانی ارتقاء پیدا کند، ارزش پول ایرانی بالا رود که پایین آمد و جایگاه علمی و فناوری ما ارتقاء پیدا نکرد و همان جایی که بودیم باقی ماندیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه