اخبار داغ

گزارشی از سارقان روشنایی؛

سایه سنگین تاریکی بر سر شهروندان قصرقندی/ دزدهایی که برق شهر را می برند

سایه سنگین تاریکی بر سر شهروندان قصرقندی/ دزدهایی که برق شهر را می برند
سرقت‌های پیاپی سیم های برق قصرقند، علاوه بر تحمیل خسارتهای میلیونی به تاسیسات برق باعث بروز خاموشی های پی در پی در این شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، در ماه ‌های اخیر با افزایش سرقت کابل ‌های برق و مخابراتی در مناطق مختلف شهرستان قصرقند، شهروندان با مشکلات زیادی چون قطعی های مکرر تلفن های ثابت و برق مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

این اتفاق در حالی در این شهرستان رخ می دهد که بهره مندی از تلفن، اینترنت، روشنایی  معابر و حتی برق منازل که بهای آن توسط  شهروندان پرداخت می شود از حقوق اولیه شهروندان بوده و تامین زیرساخت های این مهم نیز به عهده متولیان امر و مسئولین اداره برق و مخابرات است.

,

سرقت از اموال عمومی یکی از آسیب های اجتماعی است که چرایی آن برای بسیاری از افراد جامعه جای سوال دارد، به گزارش کارشناسان امر در طول سال های گذشته یکی از سرقت های بزرگ و پر سود برای سارقان حرفه ای و معتادین، سرقت کابل های برق و مخابرات بوده است.

,

پدیده سرقت کابل های برق در کشور به دلیل افزایش زیاد قیمت مس روز به روز در حال افزایش بوده و باوجود اینکه این سرقت خطرات بسیار زیاد برای دزدان به ارمغان می آورد اما سارقین ریسک بالای آن را در مقایسه با سود آن می پذیرند.

,

متاسفانه دربرخی موارد نیز مشاهده شده که این افراد با عدم آگاهی از میزان خطر و شرایط خاص سیم های برقدار اقدام به این سرقت می شود که این عمل با مرگ سارق نیز همراه است.

,

 

,

دستگیری برخی از سارقان سیم های برق و تلفن قصرقند

, دستگیری برخی از سارقان سیم های برق و تلفن قصرقند, دستگیری برخی از سارقان سیم های برق و تلفن قصرقند,

در همین رابطه فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری سارقان کابل‌های برق و مخابرات شهروندان، اظهار کرد: در کسب گزارشاتی مبنی بر سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح

, پاپایا,

شهرستان و بروز چندین مورد اختلال در شبکه‌های برق و تلفن های ثابت شهروندان قصرقند، شناسایی و دستگیری این سارقان به طور جدی در دستور کار مامورین فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.

,

حمید نوری افزود: مامورین فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند پس از انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز، دو تن از سارقان کابل های برق را که به صورت شبانه اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.  

,

وی با اشاره به کشف بیش از 200متر کابل قطع شده برق و تلفن و آلات و ادوات سرقت از متهمان، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان افزود: اگر شهروندان به توصیه های پلیس توجه کنند عرصه بر سود جویان فرصت طلب تنگ خواهد شد و از بروز جرایم نیز جلوگیری خواهدشد.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه