اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

ارتش مظهر اقتدار ملی و فراجناحی است

ارتش مظهر اقتدار ملی و فراجناحی است
معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: ارتش نیروی ملی و فرا جناحی که مظهر اقتدار و در خدمت همه مردم سر افراز ایران اسلامی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان  صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در میدان کریم خان زند خرم آباد برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی علاوه براینکه مظهر اقتدار ملی است مظهر نظم و انضباط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر, روز ارتش,

, ,

وی عنوان داشت: ارتش یک نیروی الهی است که آموزه های دینی اسلامی را سر لوحه کار خود قرار داده است و در همه زمینه چه رزمی چه  دفاعی دراین مملکت با بهره گیری ازپشتیبانی مردم نظم و انضباط را سر لوحه خود قرار دهد.

,

, ,

خجسته پور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق این آیه هست اوصیکم به التقوی الله و نظم امرکم است و تقوی الهی و نظم و انضباط را پیشه راه خود قرار داده است.

,

معاون استاندار یاد آورشد: ارتش نیروی منضبط ، ملی و فرا جناحی است که در خدمت همه مردم سر افراز ایران اسلامی است .

,

, ,

وی گفت: فرماندهی کل قوا راههکارهای که در زمینه دکترین نظام اسلامی ایران ترسیم کرده اند نه تنها دکترین جنگ نیست بلکه این دکترین در زمینه صلح و ثبات است.

,

, ,

خجسته پورافزود: امروز ایران نه تنها نقطه اتکای  است بلکه نقطه ای برای صلح منطقه و خاور میانه به شمار میرود.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطر نشان کرد: اگر امروز در دریای پرتلاطم منطقه شاهد جزیره با ثبات و امن هستیم به برکت رهبری نظام و نیروهای نظامی وانتظامی مقتدر و با پشتیبانی و همراهی مردم ایران اسلامی است؛ و انشالله که در سایه وحدت بتوانیم هر روزبه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه