اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

انتخابات ریاست جمهوری هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل می کند/ضرورت بازنگری در قانون انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات ریاست جمهوری هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل می کند/ضرورت بازنگری در قانون انتخابات ریاست جمهوری
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری به شکلی که در حال حاضر برگزار می شود، هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قانون انتخابات ریاست جمهوری به دلیل داشتن خلا قانونی، با مشکلاتی مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار, موج رسا;,  اظهار داشت: قانون انتخابات ریاست جمهوری به دلیل داشتن خلا قانونی، با مشکلاتی مواجه است.,

وی با اشاره به اینکه بر اساس این قانون هر شخصی می تواند در انتخابات شرکت کند، اضافه کرد: تعداد زیاد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری از این خلا قانونی نشات می گیرد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برضرورت تجدید نظر در خصوص این قانون تاکید کرد و گفت: باید قانون انتخابات ریاست جمهوری شفاف تر و صریح تر باشد.

,

بیگدلی با بیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به این شکل،هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل می کند، تصریح کرد: مسائلی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است که بیشتر به سود معاندان خارجی است که به دنبال سوء استفاده از فرصت ها هستند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هر کسی آزاد است در انتخابات مطابق قانون شرکت کند، افزود: اما باید مصلحت ها را نیز در نظر گرفت.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت:ایشان صلاح کشور را می خواهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه