اخبار داغ

در دیدار پورمختار با وزیر راه و شهرسازی ؛

درخواستهای مردم بهار از قلم افتاد

درخواستهای مردم بهار از قلم افتاد
طی هفته گذشته شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در استان و شورای اداری استان بودیم. در این جلسه نماینده مردم بهار و کبودراهنگ نیز شرکت داشته و درخواست های مردم منطقه را مطرح کرد که در این درخواست ها هیچ نامی از بهار برده نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه در شورای اداری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ نیز حضور داشته و درخواست هایی در حوزه انتخابیه خود از وزیر داشت که طبق خبر درج شده در یکی از کانالهای خبری شهرلالجین و کانال شخصی نماینده موارد ذکر شده در این جلسه شامل مواردی همچون پرداخت پول اراضی کنارگذر غربی،اصلاح جاده پر تردد خلعت آباد- کبودراهنگ و همدان- گل تپه – علیصدر ، اجرایی شدن تعریض مسیر کبودراهنگ-غار علیصدر، اصلاح مسیر لالجین-کوهین و لالجین-کوریجان ، تقاضای خط آهن از همدان به کبودراهنگ ، قیدار و زنجان ، اصلاح مسیر صالح آباد به حسن قشلاق و اضافه شدن 40 هکتار به محدوده لالجین می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

نگاهی به این درخواست ها این نکته را به ذهن متبادر می کند که چرا نامی از بهار در این درخواستها دیده نمی شود. آیا شهر بهار هیچگونه خواسته ای ندارد و آیا همه مشکلات بهار حل شده و یا اینکه آیا نماینده بهار را به فراموشی سپرده است؟

,

این در صورتی است که یکی از مهمترین خواسته های مردم بهار که طی یک سال گذشته به بزرگترین دغدغه مردم بهار تبدیل شد، تعیین تکلیف حریم سیاسی شهر و طرح تفضیلی شهر بوده است.

,

یکی از اعضای شورای شهر بهار تعداد درخواست های شورا از نماینده را بیش از 25 مورد عنوان کرد و گفت: این 25 مورد را به صورت مکتوب در اختیار نماینده قرار دادیم و بر 5 مورد مهم آن تاکید کردیم که از جمله آنها می توان به حل مشکل حریم سیاسی و طرح تفصیلی ، کمربندی، دو بانده شدن کمربندی، اتصال انتهای سید جمال الدین به جاده اصلی و دیگر موارد اشاره کرد.

,

اما جالب اینجاست که هیچ یک از موارد ذکر شده و درخواست های مردم بهار از سوی نماینده در دیدار با وزیر مطرح نشده و بیشتر خواسته های نماینده در مورد شهرستان کبودراهنگ و شهرهای لالجین و صالح آباد می باشد.

,

امیدواریم که نماینده محترم بیش از پیش به درخواست های مردم توجه نمایند و در صدد رفع مشکلات مردم برآیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه