اخبار داغ

توقف گل گهر مقابل آلومینیوم اراک/ آزروی صعود برای سیرجانی ها با وینگو رنگ باخت

توقف گل گهر مقابل آلومینیوم اراک/ آزروی صعود برای سیرجانی ها با وینگو رنگ باخت
در هفته سی و دوم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تساوی یک – یک در اراک دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از “سیرجان خبر” هفته سی و دوم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در اراک به مصاف یکدیگر رفتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر”, “سیرجان خبر”, .,

براساس این گزارش تا پایان هفته سی و یکم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انجام ۳۱ بازی، ۱۲ برد، ۱۰ تساوی ، ۹باخت و کسب ۴۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار داشت و تیم گل گهر سیر جان نیز باانجام ۳۱ بازی و کسب ۵۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت، بنابراین هردو تیم برای به دست آوردن امتیاز و دست یافتن به جایگاه بهتر در مستطیل سبز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

, .,

تیم فوتبال آلومینیوم در طول بازی گرفتار بازی فنی تیم گل گهر سیرجان شد و شاگردان وینگو بگوویچ، سرمربی تیم گل گهر سیرجان نسبت به شاگردان مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با برتری کامل ظاهر شد.

, .,

در دقیقه ۳۰بازی، آلومینیوم صاحب پنالتی شد، که ضربه از نقطه پنالتی توسط روح الله عرب نواخته و به گل تبدیل شد و در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اراک پایان یافت.

, .,

در نیمه دوم، بازیکنان گل گهر سیرجان بر حملات خود افزودند و در دقیقه ۷۰، دروازه تیم فوتبال آلومینیوم توسط محمد امین حاجی زاده، بازیکن تیم فوتبال سیرجان گشوده شد.

,

در نهایت، طی مدت باقی مانده هیچ یک از تیم ها موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند و بازی با تساوی یک-یک پایان یافت.

, .,

داوری این مسابقه را امیر عرب با کمک امیرمحمد دادزاده و وحید سیفی برعهده داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه