اخبار داغ

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

دولت راستگویان دچار تناقض گویی شد/برجام بسیار کمتر از آن چیزی است که وعده داده شد

دولت راستگویان دچار تناقض گویی شد/برجام بسیار کمتر از آن چیزی است که وعده داده شد
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: مسئله ما در برجام این نیست که دستاوردی نداشته بلکه دستاورد های برجام خیلی کمتر از آن چیزی است که وعده داده شد و کمتر از هزینه ای است که ما برایش پرداخت کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فروزنده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان با اشاره به عملکرد فرهنگی دولت یازدهم تصریح کرد: متاسفانه در زمینه فرهنگی مدت هاست عادت کرده ایم که هیچ مسئولی در زمینه فرهنگی نوآوری نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

این فعال دانشجویی افزود: کار فرهنگی صرفا تبدیل به شعاری شده که همه می گویند و همه عمل نمی کنند و این مساله یا به دلیل نداشتن علم کافی یا به دلیل کم کاری و سستی است.

,

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: عملکرد این دولت در زمینه فرهنگی در برخی موارد مثبت و در برخی موارد نیز بوده است.

,

فروزنده اضافه کرد: به عنوان مثال در زمینه رسیدگی به مطالبات قومیت ها، این دولت طرح های خوبی را پیشنهاد کرد که البته فقط در حد طرح باقی مانده یا در زمینه دانشگاه ها علاوه بر نقایصی که وجود دارد، در برخی موارد عملکرد دولت کاملا مطلوب بوده است.

,

وی افزود: بنده فرهنگ را یک قدم فراتر می بینم و به فرموده مولا علی(ع) "الناس علی دین ملوکهم" تاثیر گذار ترین عامل فرهنگی در یک جامعه مسئولین آن جامعه هستند .

,

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: دولت حاضر با اینکه با شعار دولت راستگویان بر سرکار آمده متاسفانه بسیار دچار تناقض گویی بین مسئولانش و گاها دروغ گویی آنهاست.

,

وی افزود: از نظر من تاثیر فرهنگی این نوع رفتار مسئولین، هزاران برابر سایر عوامل است که متاسفانه دولت تدبیر و امید در این زمینه عملکرد قابل قبولی نداشته و در کل  از ۲۰ در زمینه فرهنگی من نمره 9.75 رو در نظر می گیرم.

,

فروزنده به عملکرد سیاسی دولت هم اشاره کرد و افزود: اصلی ترین استراتژی دولت یازدهم سیاست خارجی بود که با شعار تعامل با دنیا شروع به کار کردند و امروزه هم شاهد این هستیم که با گذشت حدود یکسال و نیم از اجرایی شدن برجام خیلی از تعهدات طرف مقابل انجام نشده است.

,

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: دولت در این زمینه و هزینه شدن بسیاری از امکانات کشور و هدر رفت آنها باید پاسخگو باشند نه اینکه با عوام فریبی و بازی با کلمات، روزی برجام را به خورشید و روزی به ابر تشبیه کنند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه برجام آن طور که نشان داده می شود نیست، خاطرنشان کرد مسئله ما در برجام این نیست که دستاوردی نداشته بلکه دستاورد های برجام خیلی کمتر از آن چیزی است که وعده داده شد و کمتر از هزینه ای است که ما برایش پرداخت کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه