اخبار داغ

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

بیمه محصولات کشاورزی، منافع کشاورز را در نظر نمی‌گیرد/ وعده دولت به مازندرانی‌ها عملیاتی نشد

بیمه محصولات کشاورزی، منافع کشاورز را در نظر نمی‌گیرد/ وعده دولت به مازندرانی‌ها عملیاتی نشد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از بیمه محصولات کشاورزی، گفت: این چه بیمه‌ای است که منافع کشاورز را در نظر نمی‌گیرد و برای پرداخت کمتر و یا عدم پرداخت هزار بهانه می‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد دامادی در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه در بیمهنامه محصولات کشاورزی هزاران بند مختلف می‌آورند، اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه با اتکا به همین بندها پرداخت خسارت کشاورزان را به تعویق می‌اندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ , ,

وی افزود: آن چیزی که مسلم است، حمایت از تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی است و این رویه بیمه‌ها نباید ادامه‌دار باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: برای هر هکتار خسارت وارد شده، بیمه 800 هزار تومان پرداخت کرده است، این مقدار با کدام عقل سلیم محاسبه شده است؟

دامادی با بیان اینکه وعده‌های اقتصادی دولت به مردم جامه عمل داده نشده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از دستورالعمل‌هایی که دولت برای حمایت از تولیدکنندگان مازندران در نظر گرفته بود تاکنون اجرا نشده است.

وی گفت: 200 میلیارد تومانی که دولت قرار بود برای جبران خسارت باغداران مازندرانی اختصاص دهد هنوز پرداخت نشده است، مشکلات پابرجا است و اتفاق خاصی نیافتاده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی پیشرفتی نداشته است، بیان کرد: تعریض محور ساری به تاکام که تبدیل به قربانگاه شده، به کندی پیش می‌رود.

دامادی یادآور شد: در سفر رئیس‌جمهور به مازندران پروژه‌هایی به افتتاح رسید اما نظر نمایندگان گوشزد مشکلات مردم به رئیس‌جمهور بود.

وی ادامه داد: درخواست کرده بودیم مجمع نمایندگان مازندران که پیگیر مطالبات مردم استان است با شخص رئیس‌جمهور نشستی داشته باشد که محقق نشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه سخنان و مطالبات بیان شده از زبان نمایندگان به هیچ‌وجه در راستای منافع شخصی نیست، اظهار کرد: مسئله مهم این است که دولت به حرف نمایندگان مردم گوش دهد، چون مردم از نمایندگان خود انتظار پیگیری مشکلات و مطالبات را دارند.

دامادی در پایان کشاورزان را گله‌مند از حمایت‌های دولتی دانست و گفت: امیدواریم به این قشر توجه ویژه‌ای شود تا شعار سال تحقق یابد، دولت باید وظیفه‌اش را درست انجام دهد و وظیفه نماینده مجلس نیز تذکر وظایف دولت به دولتمردان است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه