اخبار داغ

اینفوگرافیک/تحولات آستان قدس رضوی در دوره تولیت حجت الاسلام رئیسی

اینفوگرافیک/تحولات آستان قدس رضوی در دوره تولیت حجت الاسلام رئیسی
عملکرد پرحجم، با برنامه و رویکردی مردمی و انقلابی که در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب وی نمود یافت، ایجاب می کند تا نگاهی دقیق تر به رئوس فعالیت های جانشین مرحوم آیت الله واعظ طبسی داشته باشیم به این امید که سرلوحه مدیران ارشد دولتی و سایر دستگاه ها در سال اقتصاد مقاومتی واقع شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عملکرد پرحجم، با برنامه و رویکردی مردمی و انقلابی که در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب وی  نمود یافت، ایجاب می کند تا نگاهی دقیق تر به رئوس فعالیت های جانشین مرحوم آیت الله واعظ طبسی داشته باشیم به این امید که سرلوحه مدیران ارشد دولتی و سایر دستگاه ها در سال اقتصاد مقاومتی واقع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اقدامات جدی و عملیاتی آستان قدس در مسیر منشور رهبر انقلاب، ماموریت های اصلی آستان قدس رضوی، اقدامات نمادین آستان قدس رضوی، پویایی تولیت آستان قدس رضوی و برنامه های جدید آستان قدس از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «تحولات آستان قدس رضوی در دوره تولیت حجت الاسلام رئیسی» می باشد که به همت پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس تبیین و تولید شده است. گفتنی ست مجری این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره می باشد.
, اینفوگرافیک, مرکز تخصصی اینفونگاره,
 
,
, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه