اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش خبر داد:

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی گالیکش در گلستان

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی گالیکش در گلستان
رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش از درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در مجمع سالانه بسیج جامعه پزشکی استان گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه مقصودلو سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان گلستان، طی مراسمی اعلام کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی اعلام‌شده از سوی سازمان، بسیج جامعه پزشکی شهرستان گالیکش به‌عنوان کانون برتر در شرق استان گلستان و کانون موفق در حوزه‌ی عملکردی انتخاب‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

طی این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اهدا جوایز و لوح تقدیر، از این کانون تقدیر به عمل آمد.

,

همچنین گزارش مفصل از عملکرد کانون طی سال 95، توسط حراست محترم و مربی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، آقای اکبر نصرآبادی، ارائه شد.

,

نصرآبادی طی بیانات خود گسترش و تقویت بنیه انقلابی و اسلامی را یکی از مهم‌ترین اهداف حلقه‌های صالحین جامعه پزشکی شهرستان برشمرد و با توجه به جایگاه و تأثیر این قشر در جامعه تأکید کرد در سال 95 بیش از 40 جلسه آموزشی حلقه‌های صالحین برگزار و بیش از 50 تیم درمانی به مناطق محروم شهرستان (همزمان با اجرای طرح شهید شوشتری در استان ) اعزام گردید همچنین فعالیت‌های وسیع فرهنگی در زمینه‌های مختلف، اردوهای زیارتی و سیاهتی به امام زادگان شهرستان و بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی‌الرضا علیهم‌السلام را ازجمله فعالیت‌های ارزشمند این کانون برشمردند.

,

دکتر «شاهرخ رضایی انزابی» مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی نیز افزود: امیدواریم فعالیت‌های کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، مستمر باشد و در سال آینده نیز با فعالیت‌های مضاعف، هرروز به ظرفیت‌های این کانون افزوده شود و شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر د ر سطوح بالاتر باشیم.

,

nilkooh2338 1

, nilkooh2338 1,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه