اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

۱۸ هزار شغل خانگی در مازندران ایجاد می‌شود

۱۸ هزار شغل خانگی در مازندران ایجاد می‌شود
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 18 هزار شغل خانگی سال جاری از سوی سپاه کربلا در مازندران ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در جلسه تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ساری با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی چهار سال است که در قالب اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، اظهار کرد: از سال 91 تا پایان سال 95، بالغ بر 18 هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شده است و ایجاد 18 هزار شغل خانگی برای سال 96 نیز در دستور کار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: با تشکیل قرارگاه جهادی و با استفاده از نیروهای بسیجی برای احداث یا بازسازی خانه‌های محرومان اقدامات خوبی شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در این دهستان‌ها در چهار حوزه زیرساخت‌های عمرانی، سلامت، فرهنگ، توانمندسازی و اشتغال خدمات ارائه می‌شود که اولویت اول در این مناطق تأمین منابع آبی است.

بابایی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات زیرساختی 4 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 50 درصد آن را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و 50 درصد دیگر را استانداری و مردم به صورت همکاری در فعالیت‌های عمرانی عهده‌دار خواهند بود.

وی در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس مطالبه رهبر معظم انقلاب برای داشتن هزار نقطه آباد و در تراز انقلاب اسلامی در کشور، گفت: بر این اساس در سال اول، 130 دهستان کشور در این طرح قرار گرفته‌اند که از این تعداد، سه دهستان در مازندران است.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه