اخبار داغ

جبهه جهادی محرومیت زدایی:

اردوی جهادی مقابل به مثل حقوق های نجومی است/ کمک به هم نوع بدون هیچ سیاست بازی +تصاویر

اردوی جهادی مقابل به مثل حقوق های نجومی است/ کمک به هم نوع بدون هیچ سیاست بازی +تصاویر
اقدامات اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ماهنشان برای کمک به محرومین، خودسازی و سازندگی در برابر اشرافی گریهای برخی ها و مقابل به مثل حقوق های نجومی بگیران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شمیم ماهنشان، دریافت حقوق‌های نجومی قانونی یا غیرقانونی، اختلاس های مختلف ناشی از عدم تهذیب نفس، زیاده خواهی، عدم اطلاع از اوضاع مناطق محروم، نبودن به فکر مستضعفین، عدم توجه به اشتغال و مشکلات پیش روی جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

کاش قانونی بود تا مدیران و مسئولین در دوره های سمت کاریشون هر چند وقتی به مناطق دور کشور و مناطق محروم سفر می کردند و با خانواده هایی آشنا می شدند که حتی نان شب خود را محتاج است، خانواده هایی که برای تأمین پوشاک و غیره فرزند خود عذاب وجدان دارد و اشک های غم مریضی و تنهایی را به گونه های خود جاری و روان می کنند، کاش برخی از آن مدیران حقوق بگیران نجومی به این مناطق سفر می کردند و افرادی که مریض اند و چشم به در و قطع نخاع و… هستند که با داشتن عدم تأمین معیشت خانواده خود و شرمندگی آنها  با مریضی دست و پنجه نرم می کند و می دیدند،که شاید عذاب وجدانی سراغشان بیاید، آری اینها خیلی کمتر از آن مشکلاتی است که ما در این مناطق محروم به چشم می خوریم و برای عاقبت و روز جزای مدیران و مسئولین اشرافی افسوس می خوریم و دعا می کنیم همه ی مسئولین و مدیران از قشر ضعیف جامعه باشد تا درد این مردم محروم و بداند و در راستای برطرف کردن این مشکلات گام های موثری در حوزه وظایف خود بردارد .

,

انگار در برخی از موارد و کم کاریها باید بسیج و خود مردم پا پیش گذارند و برای کمک به هم نوع خود در راستای اعتلای کشور و رفع محرومیت ها آستین همت بالا بزنند و گام های اقتصادی، یکپارچگی، سازندگی را در کنار خودسازی بردارند.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ماهنشان با شناسایی خانواده های بی بضاعت، محروم و سرپرست مریض در  راستای محرومیت زدایی که در قالب اردوهای جهادی و بسیج سازندگی ارائه خدمت می کند بهترین و مهمترین حرکت و اقدامات خود را در همین ارائه خدمات به نیازمندان می داند.

,

آری بسیجیان و مدیران انقلابی شرایط نیاز جامعه را درک کرده و گام همت را برداشتند تا در همسایگی خود و در کشور اسلامی هم نوع خود با چشمان خیس سر به بالش نزارد اما همین ها کافی نیست بهتر است همه ما که در کشور اسلامی زندگی می کنیم و رهبر واحدمان مقام معظم رهبری بر کمک به نیازمندان و رفع محرومیت تأکید دارد دست به دست هم بدهیم  بسیجی وار به مردم کشورمان خدمت کنیم.

,

تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی در حالی است که این  اردوها، مجموعه ای از فعالیت های خود جوش است که توسط بسیج اقشار، دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان،  دانشجویان و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود که هر کدام بنابر ظرفیت ها و توانایی های موجود، انواع خدمات از جمله انجام پروژه های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی-درمانی، آموزشی- تحصیلی و … را در کنار فعالیتهای فرهنگی ارائه می دهند.

,

بسیجیان شهرستان ماهنشان با توجه به داشتن استعداد ها و مهارت های خود در قالب اردوهای جهادی و بسیج سازندگی اقداماتی از جمله ساخت مساجد، کانال کشی آب شرب و کشاورزی، کمک به افراد نیازمند، ساخت و تعمیر منزل برای محرومین، ویزیت های رایگان  درمانی و بهداشتی و اقداماتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و .. را انجام داده و با لبیک به ندای رهبری ارائه خدمات می کنند.

,

بخش اعظم هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.

,

بسیجیان حوزه مقاومت شهید رجایی ماهنشان این بار در روستای وهران که در ۱۵ کیلومتری شهر ماهنشان واقع شده است با شناسایی خانواده ی محروم که پدر و مادر این خانواده دارای بیماریهای تنفسی و ریوی هستند برای ساخت منزل مسکونی و تعمیرات آنها دست به کار شده و با همکاری یکدیگر به هم نوعان خود کمک کردند.

,

گفتنی است دختر این خانواده که دبیرستان مشغول به تحصیل است دارای هوش بسیار قوی است در امتحانات تیز هوشان موفق به کسب رتبه عالی شده است اما به علت محرومیت و شرایط خانواده به مدرسه تیز هوشان برای ادامه تحصیل نرفته است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه