اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار زنجان تاکید کرد

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به صورت مردمی و همگانی/ یادآوری واقعه طبس موجب شده تا آمریکا جرات اقدام علیه ایران را نداشته باشند

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به صورت مردمی و همگانی/ یادآوری واقعه طبس موجب شده تا آمریکا جرات اقدام علیه ایران را نداشته باشند
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان برضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به صورت مردمی و همگانی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; علی مهدیخانی در مراسم رونمایی از دو کتاب دوران دفاع مقدس اظهار داشت:مجاهدت های همکاران در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در عرصه ترویج فرهنگ و مقاومت و دفاع مقدس با همکاری شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری به نتیجه رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهرداری فرهنگ شهر ما را با استوانه های دفاع مقدس رنگین می کند که این اثرات و زحمات ویژه خواهد بود، تصریح کرد: دو جلد کتاب ویژه زندگینامه عبدالله بشیری موسوی از شهدای گمنام شهر زنجان و شهید شیرالله صمدی نیا امروز رونمایی می شود.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: در سه سال گذشته به منظور معرفی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خاطرات شفاهی و زندگینامه آنها،خاطرات پنج نفر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی چاپ شده است.

,

مهدیخانی با بیان اینکه شهید موسوی اولین خلبان شهید ارتش جمهوری اسلامی بود که با شهید نوژه به شهادت رسید، افزود: دو کتاب نیز از خلبان واعظی و امیر هوشیاروند در این حوزه زیر چاپ است.

,

وی با اشاره به اینکه زندگینامه شهید حاج میری از شهدای نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود، تصریح کرد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کتاب می تواند ایثارگری های رزمندگان اسلام را به نمایش گذارد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان برضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به صورت مردمی و همگانی تاکید کرد و گفت: همانند دوران دفاع مقدس باید این فرهنگ و دلاورمردی های رزمندگان اسلام به نسل های آینده انتقال داده شود.

,

مهدیخانی با اشاره به پنجم اردیبهشت به مناسبت شکست آمریکا در طبس، گفت: این یادآوری برای آمریکا موجب شده تا جرات حمله و اقدام علیه ایران را نداشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: باید این ایام زنده نگه داشته شده و به نسل جوان انتقال یابد که هر جا که در مسیر الهی گام برداشته می شود، نصرت الهی یار و یاور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه