اخبار داغ

دادستان سراب تصریح کرد:

ترویج آموزه های دینی و تقویت فرهنگ مهمترین راهکار مقابله با خودکشی است/ جرایم انتخاباتی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی است

ترویج آموزه های دینی و تقویت فرهنگ مهمترین راهکار مقابله با خودکشی است/ جرایم انتخاباتی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی است
سید احمد علیانسب با بیان اینکه ترویج آموزه های دینی و قرآنی و تقویت فرهنگ اسلامی بزرگترین و مهمترین عامل برای مقابله با خودکشی است خاطرنشان کرد:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سید احمد علیانسب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خودکشی در شهرستان سراب اظهار داشت: نباید تصور شود که آمار خودکشی در شهرستان بسیار بالاست , البته تعدد خودکشی ها در طول دو ماه باعث تصورات و ایجاد جو رانی منفی در شهرستان شد ولی واقعیت این است که در ۷-۸ ماه اولیه در سراب خودکشی گزارش نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

علیانسب افزود: ترویج آموزه های دینی و قرآنی و تقویت فرهنگ اسلامی بزرگترین و مهمترین عامل برای مقابله با خودکشی است.

,

وی افزود: بسیاری از افراد بخصوص جوانان که اقدام به خودکشی می کنند این عکل را میانبری برای رسیدن به هدف برتر و رهایی می دانند و این در حالی است که امام صادق علیه السلام می فرمایند: فردی که مرتکب قتل نفس می شود در آتش جهنم ابدی می شود.

,

علیانسب ادامه داد: بحث عذابهای دوزخ همچون حبس هست و اکثر خطاها و گناهان که حبس چند ساله دارند در جهنم نیز اکثر گناهان بعد از تحمل مدتی عذاب فرد رهایی می یابد ولی برخی گناهان همچون قتل نفس عذاب ابدی به دنبال دارد.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب با انتقاد از برخی بزرگداشت ها و ترانه سرایی ها برای یک عمل قبیح مانند خودکشی گفت: به پلیس امنیت ماموریت داده شده تا با این عوامل برخورد کند.

,

این مقام مسئول با نقل خاطره ای از آیت الله حقی سرابی ابراز داشت: وی در مجلس فردی که خودکشی کرده بود اقدام به سخنرانی کرده بود که بعد از اینکه متوجه موضوع شده بود از سخنرانی ابراز پشیمانی کرده و گفته بود اگر موضوع را می دانستم در مجلس حاضر نمی شدم.

,

علیانسب ترویج فرهنگ غربی با شبکه های ماهواره ای و پا گیری کانال های غیر اخلاقی و کانال هایی که توسط استکبار برای تاثیر بر روان جوانان و تشویق انان به خودکشی شکل گرفته را از علل اصلی رشد آمار خودکشی در سراب عنوان کرد.

,

, ,

جرایم انتخاباتی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی

, جرایم انتخاباتی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی,

سید احمد علیانسب با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام، تخریب رقبا، توهین به مقامات و استفاده از امکانات عمومی در تبلیغات انتخاباتی، بخشی از تخلفات و جرایمی است که در زمان انتخابات توسط نامزدها و هواداران آنها ممکن است اتفاق بیفتد و این مسائل، نیازمند ورود دستگاه قضایی و برخورد با متخلفان است.

,

وی با بیان اینکه جرایم انتخاباتی زیر ذره بین دستگاه قضایی است اظهار داشت: در راستای پیشگیری از جرایم انتخاباتی جلسات توجیهی برای اعضای کاندیداها برگزار خواهد شد.

,

دادستان سراب بر نقش نظارت مردمی و مشارکت آحاد ملت در دیدبانی فضاهای مجازی دربازه زمانی تبلیغاتی انتخابات تاکید  و اظهار داشت: دادستانی و پلیس آماده دریافت هرگونه گزارشات از تخلفات در فضای مجازی و کانال های ضد اخلاقی و .. است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه