اخبار داغ

امام جمعه ساوه:

هیئت‌های اجرایی و نظارت از اعمال سلیقه در تایید صلاحیت ها پرهیز کنند

هیئت‌های اجرایی و نظارت از اعمال سلیقه در تایید صلاحیت ها پرهیز کنند
امام جمعه ساوه گفت: در تایید و یا رد صلاحیت‌ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت از اعمال سلیقه های شخصی باید پرهیز کرد تا با حضور حداکثری مردم، دشمنان ناامید شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، نخستین جلسه شورای اداری ساوه در سال ۹۶ با حضور امام جمعه ساوه، معاون استاندار و فرماندار ساوه و مسئولین ادارات مختلف برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در این جلسه گفت: در تائید و یا رد صلاحیت‌ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت از اعمال سلیقه های شخصی باید پرهیز کرد تا با حضور حداکثری مردم، دشمنان ناامید شوند.

,

وی با تاکید بر امانتداری مسئولان افزود: هیئت اجرایی و نظارت جایی برای قدرت نمایی نیست بلکه ملاک در تایید صلاحیت‌ها قانون است.

,

امام جمعه ساوه با اشاره به برخی مشکلات در قانون انتخابات بیان کرد: وظیفه همه اجرای قانون موجود و رعایت چارچوب های آن است، تا مردم با اعتماد کامل به برگزار کنندگان با هر سلیقه و فکری که دارند، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

,

وی ادامه داد: مسئولین از فرصت های طلایی برای خدمت استفاده کنند تا مردم بطور واقع شاهد خدمتگزاری باشند.

,

حسینی با اشاره به به اهمیت انتخابات اردیبهشت ماه امسال تاکید کرد: انتخابات بحث ملی و آبروی نظام محسوب می شود و دعوت مردم برای حضور حداکثری مهم است.

,

وی با تاکید بر اهمیت تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید اظهار کرد: هر فرد جامعه باید در حد توانش برای تحقق شعار سال تلاش کند و این مهم عزم ملی را می طلبد.

,

اولین شورای اداری ساوه 96

, اولین شورای اداری ساوه 96,

دو برابر شدن ثبت نام کنندگان انتخابات شوراها در ساوه

, دو برابر شدن ثبت نام کنندگان انتخابات شوراها در ساوه, دو برابر شدن ثبت نام کنندگان انتخابات شوراها در ساوه,

محمد بهاروند معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در این جلسه گفت: تعداد نامزدهای ثبت نام کننده در دوره پنجم شوراها دو برابر دوره قبل بوده است و در مجموع برای عضویت در شورای شهرهای این شهرستان ۲۰۹ نفر ثبت نام کردند که ۱۷۰ نفر داوطلب برای عضویت در شورای اسلامی ۹ نفره شهر ساوه است.

,

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات افزود: ۷۰ حوزه اخذ رای در شهر ساوه و ۲۰۰ روستای شهرستان با حضور بیش از چهار هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی، بازرسی پیش بینی شده است و انتخابات شورای شهر ساوه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

فرماندار ساوه با اشاره به روند اجرایی پیش از انتخابات بیان کرد: در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت شهرستان هستیم و اسامی تاییدشدگان و ردشدگان در دوم اردیبهشت به نامزدها اعلام می شود و به اعتراضات از طریق هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت برانتخابات رسیدگی می شود.

,

وی بر آمادگی دستگاه ها برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام مخالف حضور بیشتر مردم هستند و لذا هر چه آمار رای‌دهندگان بیشتر شود موجب ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب می شود.

,

بهاروند توصیه کرد نامزدهای انتخاباتی از تخریب و هرگونه بداخلاقی، تهمت و افترا نسبت به رقبای خود پرهیز کنند و در رقابت‌های انتخاباتی به بیان توانمندی و ظرفیت‌های خود بپردازند.

,

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات در ساوه نسبت به شهرهای دیگر استان مرکزی گفت: با توجه به اختصاص عنوان پرتصادف‌ترین شهرستان استان مرکزی به ساوه در جلسات مستمر، نصب دوربین کنترل ترافیکی، حضور مستمر پلیس راه در این محور و استقرار مراکز اقامتی و خدماتی به تصویب رسید که در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

,

وی محور ساوه همدان را پرتصادف‌ترین مسیر شهرستان اعلام کرد و افزود: حل مشکلات فنی محورهای مواصلاتی شهرستان، برطرف کردن نقاط حادثه خیز بویژه در محور پرتردد ساوه همدان و ساماندهی نقطه حادثه خیز سه راهی آوه با احداث زیرگذر از دیگر مصوبات است.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه