اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری مرکزی تاکید کرد

نیاز واحدهای تولیدی استان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات/ تولید کنندگان بخش صادراتشان را فعال کنند

نیاز واحدهای تولیدی استان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات/ تولید کنندگان بخش صادراتشان را فعال کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری مرکزی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی استان با ظرفیت های پایین مشغول تولید هستند گفت: واحدهای تولیدی استان برای ادامه فعالیت نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری مرکزی در جلسه سفیر ایران در کشور کنیا با فعالان اقتصادی استان مرکزی گفت: سال گذشته در حالی که سهیمه استان برای جذب تسهیلات ۴۴۳ میلیارد تومان برای ۳۵۰ واحد تعیین شده بود با پیگیری های صورت گرفته موفق به جذب ۷۱۷ میلیارد تومان تسهیلات برای یک هزار و ۵۶ واحد شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

افشون با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ واحد استان نیازمند دریافت تسهیلات هستند اظهار کرد: سال گذشته کمتر از ۵۰ درصد متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

,

وی ادامه داد: با شرایطی که در کشور با آن روبه رو هستیم امکان این که بتوان امسال به همه واحدهای متقاضی، تسهیلات پرداخت کنیم وجود ندارد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری مرکزی توسعه صادرات واحدهای تولیدی را از مهمترین عوامل خروج واحدهای تولیدی از رکود عنوان کرد و افزود: واحدهای تولیدی که نتوانند بخش صادرات خود را فعال کنند و فقط منتظر دریافت تسهیلات باشند در بلند مدت رو به نابودی خواهند رفت.

,

افشون با اشاره به اینکه اکثر واحدهای تولیدی استان علی رغم تولید،بازار فروش خوبی ندارند و با انبار پر، مشکل فروش محصولات خود را دارند بیان کرد: حضور فعال در بازارهای بین المللی می تواند راهگشای مشکلات واحدهای تولیدی باشد.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی در سال جاری در شاخص های کاهش بیکاری، کاهش قاچاق کالا و اشتغالزایی رتبه دوم کشور را به دست آورد.ه است

,

استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه