اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

وضعیت کنونی جامعه با ایده‌آل‌های دینی فاصله بسیار دارد

وضعیت کنونی جامعه با ایده‌آل‌های دینی فاصله بسیار دارد
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: وضعیت کنونی جامعه امروز مطلوب نیست چراکه با ایده‌آل‌های دینی فاصله بسیار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: یکی از آموزه‌های اسلام و انقلاب که در سپاه جاری و ساری است برابری و برادری میان اقشار مختلف جامعه و قومیت ها است. همه فرزندان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و فرزندان اسلام هستیم که به شکل امت واحده در کنار یکدیگر در سنگر اسلام در مقابل مستکبرین ایستاده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر نقش روحانیت در تربیت جامعه انقلابی گفت: زحماتی که روحانیت در تعلیم و تربیت جامعه می‌کشد ماندگار است. در حال حاضر باتوجه به هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی، بیش از گذشته نیازمند تلاش روحانیت هستیم و توقع بیشتری از این قشر داریم.

,

وی افزود: نسل انقلابی ما در حال تغییر و تحول است، آنچه که جامعه ما را تهدید می‌کند مفاسدی است که در عرصه‌های مختلف جامعه وجود دارد؛ اگر با این مفاسد مقابله نشود خیلی از زحماتی که سال‌های سال علمای دین برای حفظ اسلام کشیده‌اند از بین می‌رود. نباید جمله حضرت امام خمینی(ره) را که فرمودند؛« اگر اسلام در این کشور سیلی بخورد تا آخر دیگر ملت‌ها تحت فشار خواهند بود» را از یاد ببریم.

,

سردار کریمی با بیان اینکه برای رفع مشکلات نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، گفت: رفع معضلات جامعه امروز از عهده یک بخش به تنهایی بر نمی‌آید؛ اعلام آمار در بحث آسیب‌های اجتماعی در حوزه اعتیاد، طلاق و... جای نگرانی دارد.

,

التزام ظاهری عده ای به اسلام،قانون و ولایت

, التزام ظاهری عده ای به اسلام،قانون و ولایت, التزام ظاهری عده ای به اسلام،قانون و ولایت,

وی افزود: متاسفانه سیاسیون ما خیلی دردشان نمی‌آید و اگر سخنی از اسلام می‌زنند فقط به ظاهر است چراکه الان التزام عملی به اسلام و قانون اساسی و ولایت‌فقیه برای عده‌ای تنها یک لفظ است و بعد از اینکه مسئولیتی را عهده‌دار شدند همه چیز را به فراموشی می‌سپارند.

,

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی آسیب‌های اجتماعی را دغدغه جدی مقام‌معظم رهبری دانست و گفت: در راستای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری ماموریت‌هایی بر عهده سپاه و بسیج قرار گرفته است ولی همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.

,

سردار کریمی ادامه داد: متاسفانه سبک زندگی اسلامی ما امروز به شدت آسیب دیده است. و دشمنان و منافقین در عرصه فرهنگی و از بین بردن اسلام در جامعه تلاش می کنند، روحانیت نیز می تواند در بحث مطالبات اجتماعی ایفای نقش کند و مردم را به صحنه بیاورد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزم ملی و جمعی برای رفع مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف باید وجود داشته باشد و روحانیت نیز می تواند در این زمینه پیشرو باشد. وضعیت کنونی جامعه امروز مطلو ب نیست چراکه با ایده‌آل‌های دینی فاصله بسیار داریم.

,

گفتنی است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام صادق‌پور تودیع و حجت‌الاسلام ملکی به عنوان مسئول بسیج طلاب و روحانیت استان مرکزی معارفه شد.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه