اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد

ذلت‌پذیری با شعار «تعامل با دنیا» از سوی جریان غربگرا و سکولار/ روحانیت سنگرنشینان انقلاب اسلامی هستند

ذلت‌پذیری با شعار «تعامل با دنیا» از سوی جریان غربگرا و سکولار/ روحانیت سنگرنشینان انقلاب اسلامی هستند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جریان غرب گرای داخلی به دلیل واگرا بودن و از ته دل ارتباط با غرب و آمریکا را دوست دارند، سازش خود را به عنوان تعامل به جامعه القا می کنند ولی این تعامل نیست بلکه ذلت‌پذیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی بسیج را یکی از افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت: حضور، تفکر و روحیه بسیجی امروز همه کشور را در برگرفته است و تمامی اقشار جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده و امروز در کشورهای سوریه، لبنان، یمن، بحرین، عراق و فلسطین تفکر و روحیه بسیجی گسترش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به اینکه بسیج کارنامه درخشانی در حفظ دستاوردهای اسلامی و انقلاب داشته است، گفت: امروز تفکر بسیج گسترده‌تر شده و پیام اسلام فراتر از مرزهای ایران اسلامی صادر شده است؛ و امروز سخن حضرت امام راحل که فرمود ما بعد از انقلاب هسته‌های حزب الله را در سراسر دنیا به راه خواهیم انداخت محقق شده است.

,

رضوی‌راد یادآور شد: بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آذرماه سال 58 تشکیل شد و  ضرورت بسیج را به سمت نظامی شدن و مسلح شدن بُرد. روحانیت و دیگر اقشار جامعه وظیفه ادای دین کردند و با در دست گرفتن سلاح به میدان آمدند تا در مقابل دشمن بایستند.

,

روحانیت و طلاب سنگرنشینان انقلاب اسلامی

, روحانیت و طلاب سنگرنشینان انقلاب اسلامی , روحانیت و طلاب سنگرنشینان انقلاب اسلامی ,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تفکر بسیج را تفکر دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس ادای تکلیف کرد و در مقابل دشمن ایستاد که 5 هزار شهید طلبه و روحانی تائید کننده این ادعا است؛ بعد از دوران دفاع مقدس نیز این حضور در سنگرهای انقلاب از سوی روحانیون وجود دارد. 

,

وی افزود: روحانیت و طلاب سنگرنشینان انقلاب اسلامی هستند و هرکجا انقلاب آسیب ببیند روحانیت باید حضور پیدا کند و به منسجم‌ترین شکل از انقلاب دفاع کند.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به خاطر دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی شکل گرفت تا ارزش‌ها حاکم شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روحانیت باید نسبت به حاکمیت ارزش‌ها و دین احساس وظیفه کند و نمی تواند در قبال مشکلات بی تفاوت باشد.

,

بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی

, بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی, بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی,

رضوی‌راد با تاکید بر اینکه بسیج مطلق به انقلاب و نظام است، گفت: بسیج برای جریان خاصی نیست بلکه برای انقلاب و کشور است از این رو بسیجیان در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا می کنند. شاهدیم که در دورترین نقاط کشور و در رفع مشکلات کشور و کمک‌رسانی به مردم همیشه بسیج و سپاه پیشرو بوده و این افتخار بزرگ برای نیروهای انقلاب است.

,

وی افزود: بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی است و بسیج طلبه وجودش در بین دیگر اقشار بسیج به مانند خورشید است. وظیفه اصلی همه ما دفاع از ارزش‌های انقلاب است. امروز بیش از هر زمان دیگری نظام اسلامی به روحیه بسیجی نیاز دارد و حضور بسیج طلاب و روحانیت در حال حاضر محسوس تر است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم گفت: دشمنان در جنگ نرم به دنبال ایجاد شبهات فرهنگی، سیاسی و اعتقادی هستند و این جامعه روحانیت است که بایستی پاسخگوی این شبهات باشد چراکه روحانیت و علما پرچمداران این نهضت هستند و امروز باید در تربیت نسل انقلابی کوشا باشند تا این پرچم را به دست صاحب اصلی این انقلاب برساند.

,

نفوذ یکی از ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی/جریان غرب‌گرا و سکولار به دنبال تضعیف دین هستند

, نفوذ یکی از ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی/جریان غرب‌گرا و سکولار به دنبال تضعیف دین هستند, نفوذ یکی از ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی/جریان غرب‌گرا و سکولار به دنبال تضعیف دین هستند,

رضوی‌راد با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال مانع تراشی در راه رشد و پیشرفت انقلاب هستند، گفت: باید صفوف را منسجم حفظ کنیم و اجازه ندهیم که اختلافی در جامعه شکل بگیرد چراکه یکی از ترفندهای دشمن استفاده از عوامل داخلی برای نفوذ است. نفوذ در حاکمیت برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از جمله ترفندهایی است که دشمن دنبال می کند.

,

وی افزود: جریان غرب‌گرا و سکولار که متاسفانه در کشور از قبل وجود داشته و امروز هم وجود دارد از اهداف خود دست‌بردار نیست و همراه دشمنان بیرونی، دست به دست هم داده‌اند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی جدایی دین از سیاست و ترویج غرب گرایی را از اهداف دشمنان داخلی و خارجی دانست و با تاکید براینکه روحانیت بایستی در راستای روشنی بخشیدن به جامعه گام بردارد، گفت: جریان غرب گرا و سکولار را باید عالمانه و عادلانه به جامعه معرفی کنیم. مردم دین‌دار هستند چراکه تاثیراتش را در جریان زندگی فردی و اجتماعی دیده‌اند.

,

رضوی‌راد ادامه داد: افراد غرب گرا و واگرا همراه با دشمنان بیرونی سعی در اثرگذاری بر افکار مردم دارند که وظیفه ما این است که اصل دین و انقلاب ارزش‌ها را در جامعه ترویج دهیم.

,

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال این هستند که دین را به عنوان یک امر فردی مطرح کنند و معتقدند که اسلام یک بعدی را باید به دنیا معرفی کنند اینکه با دنیا تعامل داشته باشیم و متاسفانه این موضوعات را از تریبون‌های مختلف مطرح می کنند.

,

رضوی‌راد با تاکید بر اینکه دین اسلام دین رحمانیت است ولی برای دفاع از حقوق مظلومان در برابر ظلم با قاطعیت می ایستد، گفت: در مقابل کسانی که کمر به نابودی اسلام بسته‌اند بایستی محکم برخورد کرد و این سفارش اسلام و قرآن است.

,

وی افزود: جریان غرب گرای داخلی به دلیل واگرا بودن و از ته دل ارتباط با غرب و آمریکا را دوست دارند، سازش خود را به عنوان تعامل به جامعه القا می کنند ولی این تعامل نیست بلکه ذلت‌پذیری است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خطاب به کسانی که پرسشگر این هستند که تا چه زمانی انقلابی گری ادامه باید داشته باشد؟ گفت: انقلابی گری تا زمانی که آمریکا و دشمنان اسلام دست از دشمنی بر ندارند ادامه دارد چراکه اگر روحیه انقلابی نداشته باشیم امکان ایستادن در مقابل استکبار جهانی و شیطان‌ها را نخواهیم داشت.

,

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در ادامه با بیان اینکه مخالف تعامل با دنیا نیستیم، گفت: با دنیا تعامل می کنیم ولی با آنانی که خون ملت‌ها را می‌ریزند و تجاوزگر هستند به حکم قرآن محکم می‌ایستیم. هدف دیگر دشمنان این است که مشکلات با آمریکا را رفع کنند و متاسفانه در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌اند ولی باید هوشیار باشیم و غفلت نکنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بسیج را برای این می خواهیم که از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی حفاظت کند و به این ارزش‌ها عینیت بخشد که علمدار این مسئولیت نیز روحانیت است.

,

 

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه