اخبار داغ

در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اعتکاف در لامرد مطرح شد؛

احمدی زاده: اعتکاف توفیقی الهی و بیمه یکساله معنوی انسان/ غفاری: راه اندازی مجمع خیرین فرهنگی/ مهرابی: لامرد یکی از بهترین شهرستان های استان فارس در جهت اهداف انقلاب

احمدی زاده: اعتکاف توفیقی الهی و بیمه یکساله معنوی انسان/ غفاری: راه اندازی مجمع خیرین فرهنگی/ مهرابی: لامرد یکی از بهترین شهرستان های استان فارس در جهت اهداف انقلاب
با حضور مسئولیت استانی و شهرستانی، از خادمین مراسم معنوی اعتکاف امسال در لامرد تجلیل و قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لامرود؛ با حضور مسئولیت استانی و شهرستانی، از خادمین مراسم معنوی اعتکاف امسال در لامرد تجلیل و قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لامرود,
 
,
 صبح امروز جلسه قدردانی از دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه موقت لامرد،  احمدی زاده معاون فرماندار لامرد، جمعی از مسئولین و دست اندرکاران این مراسم بزرگ معنوی در سالن اجتماعات شهید جنگ آور فرمانداری لامرد برگزار شد. 
,
 
,
سید مهدی احمدی زاده در ابتدای جلسه اظهار داشت: اعتکاف به نوعی بیمه شدن معنوی انسال برای یکسال در جایی که فرصت پیدا می کند به خود سازی بپردازد و  از ظواهر دنیا جدا شود.
,
 
,
معاون فرماندار شهرستان لامرد افزود: این که فرصت پیدا کنیم در این چند روزه از نعمتهای دنیا برای رسیدن به قرب الهی استفاده کند،  یک توفیق الهی است.
,
 
,
در ادامه این جلسه نیز غفاری با بیان اینکه یک عده در متن قرار داشتند و وظیفه آنها فراهم کردن شرایط جهت معتکفین بود  اظهار داشت: منتها یک عده ای خیراندیش نیز پشت جبهه نرم فرهنگی اعتکاف بودند که مراتب قدردانی خود را و حمایت خود را از این جریان بزرگ فرهنگی اعلام می کنیم. 
,
 
,
امام جمعه لامرد یادآور شد: امنیت بعنوان پایه و زیر ساخت برنامه معنوی خوب و ایمن است که از نهادهای امنیتی و انتظامی شهرستان که در این سه روز بصورت شبانه روزی از این مراکز بصورت ویژه پاسداری کردند که هویدا نبودن آنها خود بالاترین زیبایی است قدردانی ویژه می کنیم .
,
 
,
وی با بیان اینکه ما در جمع معتکفین از تحصیلات ابتدایی تا حوزوی و دکتری داشتیم، ابراز کرد: این اعتکاف ها نظیر ندارد و ما در ادیان دیگر نیز شاهد آن نیستیم. من بصورت ناشناس و شناخته شده در جمع معتکفین حاضر شدم، تمرین مراقبت در اعتکاف یک جهت گیری صحیح را نشان می دهد و توقع ما را نسبت به این موضوع بیشتر می کند تا سالانه غنی تر برگزار کنیم. 
,
 
,
غفاری همچنین ابراز امیدواری کرد: تا با یاری پروردگار بتوانیم برای اولین بار مجمع خیرین فرهنگی شهرستان را سازماندهی کنیم و مدیریت کنیم تا این مجمع عمومی و فرهنگی بتواند انسانها را در مسایل فرهنگی کمک کنند.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس دیگر سخنران این جلسه بود که در سخنانی اظهار داشت: در استان فارس در بیش از 300 مسجد و 120 هزار شرکت کننده و بزرگترین اعتکاف جوانان در شیراز از جمله آمارهایی است که نشان از حضور پررنگ اقشار مختلف مردم از جمله جوانان در این مراسم معنوی را دارد.
,
 
,
وی همچنین خاطر نشان کرد: اعتکاف ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اعتکاف مهاجرین افاغنه از جمله بی نظیرترین اعتکاف هایی بود که در سطح استان برگزار شد که همه اینا از برکات انقلاب اسلامی است.
,
 
,
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تعمیق باورهای دینی در مساجد انجام می شود و اولویت های شاخصه از قیبل اجتماعی، فرهنگی، رفع آسیب ها و ... همه به بازگشت به مسجد و بازگشت به ارزش ها است.
,
 
,
این مقام مسئول از شهرستان لامرد در مراسم معنوی اعتکاف به عنوان یکی از بهترین شهرستان ها در همدلی، همگرایی و وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب در آئین معنوی اعتکاف امسال نام برد.
,
 
,
 
,
وی در پایان از همه دست اندرکاران و خادمین اعتکاف امسال شهرستان لامرد تجلیل و قدردانی کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه