اخبار داغ

کانون های فرهنگی بازوهای توانمند تربیت و آموزش در مدارس هستند

کانون های فرهنگی بازوهای توانمند تربیت و آموزش در مدارس هستند
گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان، درکانون امام علی(ع) شهرستان دورود برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب گهر؛ پاپی معاون پرورشی آموزش و پرورش دورود ضمن خیر مقدم به کلیه مهمانان، به بیان اهداف گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان پرداخت وتصریح کرد: باید با استفاده بهینه از این جلسات برنامه ای تحول آفرین برای کانون های استان برنامه ریزی کرد؛ چرا که امروزه پر کردن اوقات فراغت جوانان به عنوان یک نیاز واقعی و جدی مطرح است و می بایست با سعی و برنامه ریزی های مناسب بستری را فراهم آورده تا جوانان بتوانند در راستای استفاده بهینه از اوقات فراغت آموزه هایی در باب مسائل دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری، ادبی و مهارتی را کسب نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب گهر,

, ,

یوسف وند معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان به اهمیت مسائل پرورشی پرداخت و افزود: به همان میزان که آموزش امری مهم است، پرورش روح و استعداد جوانان این مرز و بوم مهم وضروری می باشد؛ لذا باید به کانون های فرهنگی تربیتی که نقش مکمل فرآیند آموزش را دارند و در واقع بازوهای توانمند تربیت می باشند.

,

وی در ادامه بیان داشت: مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان باید با ابتکار و نوآوری های خود برمشکلات فائق آمده و این مراکز را به جایگاه اصلی خود در جامعه باز گردانده و اعتبار ویژه ای برای کانون های فرهنگی تربیتی در جامعه ایجاد نمایند.

,

در پایان این گردهمایی مدیران قطب های کانون های فرهنگی تربیتی استان به بیان تجربیات موفق، راهکارها، نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مسائل ومشکلات کانون ها پرداختند.

,

این گردهمایی با حضور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان،کارشناس مسئول کانون ها و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دورود و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان به میزبانی کانون امام علی (ع) شهرستان دورود برگزارگردید.

,

 

,

نویسنده: چهره پرداز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه