اخبار داغ

واکنش تند فرمانده سپاه گچساران به سخنان مشاور رئیس جمهور؛

خدمات به جانبازان زیر 25 درصد قبل از دولت یازدهم انجام می گرفت/اگر نیاز به مقایسه باشد باید با حکومت شاهنشاهی مقایسه کنیم

خدمات به جانبازان زیر 25 درصد قبل از دولت یازدهم انجام می گرفت/اگر نیاز به مقایسه باشد باید با حکومت شاهنشاهی مقایسه کنیم
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان به سخنان مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ سید علی‌اصغر نورایی‌نسب  در نشست شورای اداری گچساران در واکنش به سخنان مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهوری، گفت: لازم می‌دانم که ادامه سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده بگویم که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ای خود نیز از بدو شروع جنگ در جبهه حق حضور داشته‌اند و ایشان از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اولین رئیس جمهوری بودند که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به عنوان نماینده حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده و جبهه‌ای حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته‌اند.

, .,

نورایی‌نسب اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها با لباس مقدس بسیجی، سپاهی و ارتشی با حضور سبز خود موجب دلگرمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شد. اگر ما بخواهیم خدمات دولت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.

,

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه در خصوص خدمات این دولت به ایثارگران گفت: این خدمات مختص به نظام جمهوری اسلامی است و از قبل از این دولت نیز این خدمات به ایثارگران  انجام یم گرفت. در قبل از این دولت این خدمات به رزمندگان در سپاه شروع شده بود و به جانبازان زیر ۲۵ درصد و زرمنده با سابقه بیش از یک سال نیز ارائه می‌شد.

,

این مسئول بیان کرد: اگر گفتن خدمات نظام است که این خود یک موضوع دیگری است و اگر بخواهیم در این زمینه خدمات دولت را بازگو کنیم آن هم یک موضوع دیگر است.

, .,

فرمانده سپاه  ناحیه گچساران تاکید کرد: اگر بخواهیم خدمات نظام را مقایسه کنیم باید با رژیم منحوس پهلوی مقایسه کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه