اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوان بوکان :

در صورت ادامه رویه هئیت فوتبال استان، استعفا می دهم

در صورت ادامه رویه هئیت فوتبال استان، استعفا می دهم
رئیس اداره ورزش و جوان بوکان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:اگر همچنان این رویه از سوی هیئت فوتبال استان ادامه داشته باشد بنده به عنوان اعتراض از سمت خود کناره گیری خواهم کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، ورزش از جمله بحث‌هایی است که همواره مورد توجه عموم جامعه قرار دارد و این مسئله را می‌توان از پیگیری اخبار و رویدادهای مربوط به آن به خوبی متوجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کانی پرس، ورزش از جمله بحث‌هایی است که همواره مورد توجه عموم جامعه قرار دارد و این مسئله را می‌توان از پیگیری اخبار و رویدادهای مربوط به آن به خوبی متوجه شد., کانی پرس,

ورزش بوکان نیز از این قافله عقب نبوده و به علت  دارا بودن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیاد همیشه اخبار و حواشی آن در راس اخبار  رسانه های محلی قرار داشته است.

,

در همین راستا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان روز چهارشنبه و در نشستی خبری با اصحاب رسانه پاسخگوی سئوالات عدیده رسانه های محلی بود که بیشتر آن به حاشیه های به وجود آمده در هیئت فوتبال این شهر اختصاص داشت.

,

احمد نصرالهی در ابتدای سخنان خود در این نشست خبری که با یک ساعت تاخیر برگزار شد اهداف اداره ورزش و جوانان بوکان را در زمان مدیریت خود توجه به ورزشهای انفرادی دارای شانس حضور در تیم ملی دانست و عنوان کرد: کمک به استعدادها و پرورش آنان در رشته های قهرمانی و ورزش های مدال آور در راس برنامه های اداره ورزش و جوان قرار دارد که خوشبختانه طی ۹ ماه گذشته نیز موفقیت های خوبی نیز کسب شده است.

,

وی ادامه داد: ورزش بوکس به عنوان رشته پایلوت اکنون جامعه ورزشی بوکان را امید وار کرده است که برای اولین بار در تاریخ شهرستان شاهد ورزشکار المپیکی باشد.

,

نصرالهی تصریح کرد: بیگمان ظرفیت ورزش بوکان توان تربیت قهرمان در هر ۳۲ هیئت ورزشی موجود در شهرستان را ندارد بلکه تنها در چند رشته خواص می توان به نحو شایسته ای سرمایه گذاری کرد و در نهایت مزد آن را نیز با قهرمانی ورزشکاران گرفت.

,

خانه های تخصصی لازمه پیشرفت ورزش در بوکان

, خانه های تخصصی لازمه پیشرفت ورزش در بوکان,

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در ادامه سخنان خود به یکی از بارز ترین مشکلات تاریخی ورزش بوکان اشاره کرد و عنوان نمود: کمبود فضای ورزشی یکی از چالش های بسیار مهم برای اداره ورزش و جوانان در راستای حمایت از ورزشکاران است.

,

وی افزود: لازم است همچون همه شهرستان های دیگر هیئت های ما نیز دارای خانه های تخصصی باشند تا بتوانند با فراغ بال بیشتر و با امکانات استاندارد به تربیت ورزشکار و قهرمان بپردازند.

,

احمد نصرالهی ادامه داد: هر چند با این کمبود ها نیز می توان قهرمان تربیت کرد کما اینکه ورزش بوکان همیشه با این کمبود ها رو به رو بوده است ولی قهرمانان شایسته ای را نیز به جامعه ورزشی کشور و استان معرفی کرده است.

,

وی عنوان کرد: شاید مهم تر از امکانات استاندارد، دانش و علم روز است که می تواند ورزشکار قهرمانی را به جامعه معرفی کند.

,

نصرالهی خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان هر چند در تامین امکانات با کمبود منابع رو به رو است ولی ان چیزی که در ختیار ماست به روز کردن دانش مدیران و مربیان ورزشی است که آن هم با تغییر میسر خواهد شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان ادامه داد: در صورتی که برای ما محرض گردد هیئتی توان بروز شدن به علم روز ورزش را ندارد چاره ای جز تغییر نخواهیم داشت کما اینکه تا کنون روسای چندین هیئت دچار تغییر شده اند.

,

در صورت ادامه رویه هئیت فوتبال استان بنده استعفاء خواهم داد

, در صورت ادامه رویه هئیت فوتبال استان بنده استعفاء خواهم داد,

احمد نصرالهی در ادامه سخنان خود گریزی به حاشیه های به وجود امده در تغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان زد و عنوان کرد: در قانون انتخاب رئیس هیئت فوتبال شهرستان بر عهده رئیس اداره ورزش و جوانان همان شهر است و بنده نیز به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان در این مقطع زمانی این تغییر و تحول را به نفع فوتبال بوکان می دانم و بر تصمیم خود نیز پایبندم.

,

این عضو هیئت علمی دانشگاه های بوکان افزود: منصور رسولیان از گزینه های معرفی شده توسط رئیس سابق هیئت فوتبال برای تصدی این پست بود که نمی دانم چرا به یک باره نظر وی عوض شد و اعلام کرد که حاضر به کناره گیری از هیئت فوتبال نیست.

,

مرد اول ورزش و جوانان بوکان افزود: از دید استان سعید شوکتی هنوز رئیس هیئت فوتبال شهرستان است و از نظر ما نیز منصور رسولیان و روی تصمیم خود نیز پایبند هستیم.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر همچنان این رویه از سوی هیئت فوتبال استان ادامه داشته باشد بنده به عنوان اعتراض از سمت خود کناره گیری خواهم کرد.

,

ورزش استان سر کار است

, ورزش استان سر کار است,

نصرالهی در باره عملکرد هیئت فوتبال بوکان از سوی استان نیز که رتبه دوم شهرستانها را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: بنده به همه روسای هیئت های خود اعلام کردم که باید با مسئولان هیئت ها در استان لابی گری کنند که کسب این عنوان نیز توسط هیئت فوتبال با لابی گری کسب شده است.

,

وی عنوان کرد: فوتبال بوکان همیشه در سطح استان جزء بهترین ها بوده است و کسب این عنوان ان هم پائین تر از ارومیه دارای حرف و حدیث های بسیاری است.

,

احمد نصرالهی افزود: شک نکنید که هیئت های استانی سعی دارند با رانت و لابی گری همیشه در صدر اول استان باشند که اعلام جدول آماری عملکرد هیئت های فوتبال شهرستانی نیز از جمله این لابی گری ها است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان ادامه داد: با این رویه ورزش استان کلا سر کار است هر چند اداره کل ورزش و جوانان استان خوشبختانه به صورت جدی به این مهم ورود پیدا کرده است.

,

نصرالهی تصریح کرد: بنده بر اساس داده ها و اطلاعات موجود هیئت فوتبال بوکان هیچ نیت مثبتی در تصمیم هیئت فوتبال استان در باره بوکان نمی بینم.

,

وی گفت: بنده بر این باورم که  آنان می خواهند با ایجاد اختلاف در سطح فوتبال بوکان خود را بالاتر از ما ببینند که تا این لحظه نیز موفق بودند.

,

سردار باقدرت به کار خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ادامه خواهد داد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در بخش دیگری از مصاحبه مطبوعاتی خود به وضعیت تیم محبوب سردار پرداخت و عنوان کرد: طی چند روز اینده جلسه ای با حضور مسئولان ارشد شهرستانی برای تعین تکلیف وضعیت سردار برگزار خواهد شد.

,

احمد نصرالهی افزود: هواداران سردار نگران نباشند زیرا سردار باقدرت به کار خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ادامه خواهد داد.

,

این عضو هئیت مدیره سردار با اشاره به بدهی های تیم سردار نیز عنوان کرد:  در صورت واریز شد پول شهرداری در جهت حمایت از سردار بدهی های بازاری این تیم صفر خواهد شد و تنها قرارداد بازیکنان باقی خواهد ماند که بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است.

,

نصرالهی همچنین در جواب سئوال خبرنگاران در مورد مالکیت سردار بوکان تصریح کرد: که این تیم بر اساس روال قانونی به هیئت فوتبال استان و بعد به هیئت فوتبال بوکان اهدا شده است که متاسفانه اکنون چند مالک از جمله هیئت فوتبال استان برای ان پیدا شده است.

,

وی در باره مالکیت سعید شوکتی رئیس هیئت فوتبال بوکان بر تیم سردار نیز گفت: این تیم به نام مردم بوکان است و بنده از مالکیت سعید شوکتی بر این تیم خبر ندارم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در چهارمین بخش از سخنان خود به اماکن ورزشی اماده بهره برداری در شهرستان اشاره کرد و عنوان نمود: در آینده ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از سالن سقف کوتاه مساکن مهر خواهیم بود که اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی همچنین به مزایده اماکن ورزشی اشاره نمود و گفت: در سال ۹۶ بر خلاف رویه سال های گذشته مزایده سالن های ورزشی در ارومیه برگزار شد و ما هیچ گونه دخالتی در آن نداشتیم و تنها به عنوان ناظر در جلسه نهایی دعوت شدیم.

,

نصرالهی در پایان به افزایش ۲۵ درصدی بیمه ورزشکاران در بوکان طی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ اشاره کرد و عنوان نمود: طی سال ۹۵ بیش از ۸ هزار ورزشکار در رشته های مختلف بیمه شدند که این نشان از افزایش ۲۵ درصدی بیمه شدگان نسبت به سال ۹۴ بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه