اخبار داغ

یادواره معلم بسیجی شهید نجفی در اراک برگزار می‌شود

یادواره معلم بسیجی شهید نجفی در اراک برگزار می‌شود
دبیر ستاد برگزاری یادوراه شهدای کوی رضوی اراک از برگزاری یادواره معلم بسیجی شهید حاج عباس نجفی و شهدای کوی رضوی به مناسبت هفته معلم در اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جلایی، دبیر ستاد برگزاری یادوراه شهدای کوی رضوی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ از برگزاری پانزدهمین یادواره معلم بسیجی شهید حاج عباس نجفی و هفتمین یادواره شهدای کوی رضوی اراک به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: امروز بهترین مسیر برای تداوم انقلاب، ادامه دادن راه شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی یادواره شهدا را صدقه جاریه و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و حضرت زینب دانست و افزود: امروز همه ما در قبال شهدا موظفیم و باید با برگزاری این یادوراه‌ها یاد آنها را در جامعه زنده کنیم.

,

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کوی رضوی اراک تاکید کرد: شهدا کارهای بزرگی در راه خدا انجام دادن و امروز وظیفه ما است تا راه آنها را ادامه دهیم.

,

جلایی با بیان اینکه این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید نجفی و ۲۹ شهید کوی رضوی همزمان با شهادت استاد شهید مطهری برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم سردار فرجیان‌زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی و سردار حاج محمد احمدیان به روایت‌گری می پردازد.

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا نقش بسیار مؤثری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: این یادواره سوم اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی برگزار می‌شود.

,

گفتنی است معلم بسیجی شهید حاج عباس نجفی جهادگری بود که دو مقام جانبازی و شهادت را توأمان داشت. این شهید والامقام در جنگ تحمیلی بارها به مقام جانبازی نایل آمده بود، بعد از دفاع مقدس همچنان جهادش را در جبهه تعلیم و تعلم ادامه داد. در سال ۱۳۷۵ به عنوان کارشناس مسئول ایثارگران در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی منصوب شد. 

,

 شهید نجفی در نهایت پس از تحمل ۱۵ سال عوارض مجروحیت در دوم اردیبهشت ماه ۸۱ آسمانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه