اخبار داغ

شوراییان به دنبال آب نشدن یخ سبد رأی؛

کارگران شرکتی شهرداری گالیکش 3 ماه حقوق معوقه دارند و عیدی نگرفته‌اند

کارگران شرکتی شهرداری گالیکش 3 ماه حقوق معوقه دارند و عیدی نگرفته‌اند
جمعی از کارگران شرکتی شهرداری گالیکش 3 ماه حقوق و مطالبات معوقه دارند و عیدی خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از نیلکوه اوایل اسفندماه سال گذشته مطلبی تحت عنوان «قریب 5 ماه انتظار برای دریافت حقوق / چرخ زندگی‌هایی که با وام و قرض می‌چرخد» در نیلکوه منتشر شد که حکایت از آن داشت در سکوت اعضای شورای اسلامی شهر؛ کارگران شرکتی شهرداری گالیکش قریب 5 ماه است که مطالبات خود را از پیمانکار گرگانی دریافت نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه, قریب 5 ماه انتظار برای دریافت حقوق / چرخ زندگی‌هایی که با وام و قرض می‌چرخد,

این اعتراض کارگران شرکتی شهرداری گالیکش نتیجه داد و بخشی از مطالبات آن‌ها در آستانه نوروز پرداخت شد. اما رویه نادیده گرفتند کارگران ادامه دارد و آن‌ها به نیلکوه گفتند حقوق بهمن‌ماه سال 95 تا پایان فروردین 96 آن‌ها بعلاوه عیدی‌شان پرداخت نشده است.

,

به اعتقاد شهروندان گالیکشی، شهردار غیربومی و اعضای شورای اسلامی این شهر طی 4 سال گذشته غالباً نگاهی به بیرون از گالیکش داشته‌اند و واگذاری امورات کارگران شرکتی به پیمانکار گرگان نمونه‌ای از آن است.

,

کارگران معترض شرکتی شهرداری گالیکش گفتند: شرکت گرگانی در گالیکش دفتری ندارد که پیگیر مطالباتشان باشند و توجیه پیمانکار برای عدم پرداخت حقوق و مزایای ما این است که شهرداری پولی پرداخت نکرده است.

,

آن‌ها گفتند 20 اسفندماه 95 قرارداد یک‌ساله بالغ‌بر 25 کارگر شرکتی شهرداری گالیکش به پایان رسیده و هنوز مذاکراتی برای تمدید یا لغو قراردادهایشان انجام نگرفته و به‌نوعی روی هوا هستند.

,

این روزها شورای کت‌وشلوارپوش شهر گالیکش به دنبال تبلیغ و جمع‌آوری رأی هستند تا یخ سبد رأیشان آب نشود. اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش باید بدانند بخشی از رأی‌دهندگان به آن‌ها کارگران شرکتی و دیگر شهروندان هستند که با دیدن برخورد آن‌ها با این کارگران تصمیم می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه