اخبار داغ

وزنه بردار هرمزگانی عازم مسابقات جهانی نیوزلند شد

وزنه بردار هرمزگانی عازم مسابقات جهانی نیوزلند شد
مرد پولادین هرمزگانی جهت شرکت در مسابقات وزنه برداری رده سنی پیشکسوتان عازم کشور نیوزلند شد و خود را برای ادامه این مسابقات آماده و در تلاش برای موفقیت و بالا بردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در این کشور می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ورزش۵؛ مرد پولادین هرمزگانی جهت شرکت در مسابقات وزنه برداری رده سنی پیشکسوتان عازم کشور نیوزلند شد و خود را برای ادامه این مسابقات آماده و در تلاش برای موفقیت و بالا بردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در این کشور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

در چارچوب این مسابقات که در شهر اوکلند واقع در کشور نیوزلند در حال پیگری برای انجام رقابت های پیشکسوتان در امور وزنه برداری می باشد، ابراهیم داوری تنها شرکت کننده هرمزگانی در تیم ملی ایران است که در دسته ۵۶ کیلوگرمو  در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال، به مصاف دیگر حریفانش در این رقابت طاقت فرسا خواهد رفت.

,

خاطرنشان شود؛ زمان شروع مسابقات از روزهای ۱ تا ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور ورزشکارانی از ۲۰۸ کشور مختلف در شهر اوکلند نیوزلند برگزار خواهد شد، در این مسابقات کاروان ورزشی ایران، تنها در رشته وزنه برداری در این رقابت حضور خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه