اخبار داغ

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای زنجان:

کاندیداها اعتراض احتمالی خود را به هئیت ‌ نظارت اعلام کنند/ 29 اردیبهشت حماسه ‌ای دیگر رقم می خورد

کاندیداها اعتراض احتمالی خود را به هئیت ‌ نظارت اعلام کنند/ 29 اردیبهشت حماسه ‌ای دیگر رقم می خورد
رئیس هئیت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان زنجان گفت: کاندیداهایی که نسبت به احراز صلاحیت خود اعتراضی دارند، می‌ توانند درخواست خود را به هئیت ‌های نظارت اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت: قریب به 5 هزار نفر برای حضور در  انتخابات شوراهای شهر و روستای استان زنجان شرکت کرده ‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پس از بررسی ثبت ‌نام کاندیداها و تکمیل بودن این فرآیند، صلاحیت کاندیداها توسط هیأت اجرایی استان و شهرستان ‌ها بررسی شد،تصریح کرد: هئیت نظارت بخش ‌ها و روستاها نیز به بررسی وضعیت صلاحیت این افراد پرداختند.

,

رئیس هئیت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان زنجان با بیان اینکه پرونده کاندیداها ابتدا در هئیت ‌های اجرایی بخش‌ ها و شهرستان‌ ها بررسی شد، ادامه داد: نتیجه این بررسی‌ ها به فرمانداری‌ ها اعلام می شود.

,

بیگدلی بیان داشت: کاندیداهایی که نسبت به احراز صلاحیت خود اعتراضی دارند، می‌ توانند درخواست خود را به هیأت‌های نظارت بخش‌ ها و استان اعلام کنند.

,

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان انجام شده است، تصریح کرد: امیدوارم در 29 اردیبهشت ‌ماه سال ‌جاری حماسه ‌ای دیگر توسط مردم آفریده شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان زنجان 5 هزار و 83 داوطلب در استان زنجان شرکت کرده اند، گفت: صلاحیت 97.1 درصد داوطلبان در هئیت‌های اجرایی تایید شده است.

,

وی با اشاره به افزایش 6 درصدی شرکت کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی، بیان داشت: هئیت های نظارت ظرف هفت روز پس از بررسی صلاحیت افراد، نتایج نهایی تایید یا رد صلاحیت ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان را ارائه می کنند.

,

گفتنی است؛پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت ماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

,

همچنین براساس زمانبندی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، پنج مرحله از مراحل ۱۹ گانه انتخابات طی شده است.

,

 با پایان مهلت قانونی «بررسی صلاحیت افراد توسط هیات‌های نظارت» در تاریخ ۳۱ فروردین ماه(مرحله ششم)ادامه روند انتخابات شوراها اجرایی می شود.

,

بر اساس این زمانبندی۱ اردیبهشت؛ اعلام نتایج تایید صلاحیت داوطلبان توسط هئیت‌های نظارت به هئیت ‌های اجرایی است.

,

همچنین ۲ اردیبهشت؛ ابلاغ نتایج صلاحیت ‌ها به داوطلبان توسط فرمانداری‌ ها اعلام شده است.

,

۳ تا ۶ اردیبهشت به مدت ۴ روز؛ شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به هیات‌های نظارت بالادستی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه