اخبار داغ

فرماندار گناباد:

توجه به گردشگری، رهیافت جدیدی برای اشتغال‌زایی در گناباد است

توجه به گردشگری، رهیافت جدیدی برای اشتغال‌زایی در گناباد است
فرماندار گناباد گفت: با راه‌اندازی صنعت گردشگری اشتغالی فراتر از حوزه صنایع در گناباد محقق و مسیر و رهیافت جدیدی برای توسعه و اشتغال‌زایی گناباد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، محمدعلی نبی پور صبح امروز در جلسه جمع‌بندی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناباد که در محل منزل علامه بهلول گنابادی روستای بیلند برگزار شد، گفت: اقدامات انجام شده در طول سال گذشته ازجمله تبلیغات، اطلاع‌رسانی و شناساندن پتانسیل‌های گردشگری گناباد سبب افزایش بازدید از اماکن مذهبی و گردشگری شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی اظهار کرد: همچنین این اقدامات سبب افزایش ماندگاری گردشگران در گناباد شده است و این نشان‌دهنده آن است که گناباد در حال تبدیل‌شدن به یکی از مقاصد گردشگری است.

,

فرماندار گناباد یکی از پتانسیل‌های مغفول گناباد را گردشگری عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند و یکی از اقداماتی که زمینه تحقق شعار سال را در گناباد فراهم می‌کند، توجه ویژه به حوزه گردشگری می‌باشد چراکه با راه‌اندازی صنعت گردشگری اشتغالی فراتر از حوزه صنایع در گناباد محقق می‌شود.

,

وی ادامه داد: البته اقدامات خوبی در حوزه صنایع انجام‌شده اما توجه به گردشگری مسیر و رهیافت جدیدی برای توسعه و اشتغال‌زایی گناباد است.

,

نبی پور خاطرنشان کرد: در راستای حوزه گردشگری باید افزایش کیفیت غذاهای سنتی و خاص گناباد و توجه به حوزه صنایع‌دستی نیز موردتوجه قرار گیرد تا گردشگری گناباد در بلندمدت به یکی از مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود.

,

وی به برگزاری جشنواره‌های روستایی با رعایت شئون اسلامی و مذهبی تأکید و تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های روستایی از فرهنگ و تمدن اهالی آن روستا سرچشمه گرفته و باعث امید، نشاط و افزایش دوستی در بین مردم می‌شود.

,

در تعطیلات نوروزی 247 هزار و961 نفر از اماکن گردشگری و تاریخی گناباد بازدید و 18 هزار و 481 مسافر نوروزی در اماکن اقامتی پیش‌بینی‌شده این شهرستان شامل میهمان سرا، زائرسراهای امامزادگان و بقاع متبرکه، اقامتگاه بومگردی و خانه معلم اسکان یافتند.

,

شهرستان گناباد دارای 250 اثر تاریخی و معنوی است که از این تعداد 142 اثر در فهرست آثار ملی ثبت‌شده است، همچنین این شهرستان دارای 17 مقبره امامزاده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه