اخبار داغ

در گفتگو با شهروندان مطرح شد؛

دولت یازدهم به وعده های خود عمل نکرد/رئیس‌جمهور آینده به فکر اشتغال جوانان باشد

دولت یازدهم به وعده های خود عمل نکرد/رئیس‌جمهور آینده به فکر اشتغال جوانان باشد
شهروندان قمی در گفتگویی با اشاره به عمل نکردن دولت فعلی به وعده های داده شده خواستار توجه ویژه رئیس جمهور آینده به موضوع اشتغال و بیکاری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فرهنگ نگار،  این روزها شورای نگهبان در حال بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیدای ریاست جمهوری می باشد که بعد از عبور را از این مرحله و اعلام اسامی نامزدهای توسط وزارت کشور، کاندیدا های اعلام شده از هشتم اردیبهشت تا 27 اردیبهشت زمان دارند تا تبلیغات خود را شروع کنند تا برنامه های خود را برای این دوره ریاست جمهوری ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

با توجه به جایگاه رئیس‌جمهور و حوزه اختیارات این مقام مسئول، به میان مردم رفتیم تا با تنی چند نفر از شهروندان در خصوص شاخصه های کاندیدای اصلح گفتگویی کنیم تا نظرات آن‌ها را جویا شویم.

,

رئیس جمهور آینده به فکر مردم باشد

, رئیس جمهور آینده به فکر مردم باشد,

, , ,

این درحالی است که محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح گفت: ما چیز زیادی از رئیس‌جمهور آینده نمی خواهیم جزء اینکه به فکر مردم باشد.

,

وی ادامه داد: کسی که قرار است رئیس جمهور شود باید به فکر مردم باشد و این مسئله با صحبت اجرا نمی شود.

,

دولت فعلی به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکرد

, دولت فعلی به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکرد,

 

,  ,

احمدی در ادامه با اشاره به وعده‌های دولتی فعلی، گفت: دولت فعلی به هیچ‌کدام از وعده های خود عمل نکرده است.

,

وی افزود: بنده که کاسب هستم میدانم که همه کاسب ها در فشار اقتصادی هستند ما هم از این دولت حرکت موفقی ندیدم که بخواهیم به آن افتخار کنیم.

,

در ادامه مصطفی بمانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، بیان داشت: از نظر من بحث ملاک های ریاست جمهوری همان است که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره کرده است.

,

رئیس‌جمهور باید در مسیر انقلاب باشد/ رئیس‌جمهور نباید به بیگانگان باج دهد

, رئیس‌جمهور باید در مسیر انقلاب باشد/ رئیس‌جمهور نباید به بیگانگان باج دهد,

, , ,

وی ادامه داد: یک رئیس‌جمهور خوب کسی است که در مسیر انقلاب باشد یعنی انقلابی باشد و طبعاً کسی که انقلابی باشد به بیگانه‌ها باج نمی دهد.

,

رئیس‌جمهور سرمایه دار ، مردم را درک نمی کند

, رئیس‌جمهور سرمایه دار ، مردم را درک نمی کند,

بمانی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور علاوه بر مردمی بودن باید مردم را درک کند نه اینکه وقت بین مردم حضور داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید فشار مالی مردم را بفهمد، کسی که اشرافی زندگی می کند نمی تواند مردم را درک کند.

,

رئیس جمهورآینده باید صداقت داشته باشد/رئیس جمهورآینده باید اشتباهات خود را اعلام کند

, رئیس جمهورآینده باید صداقت داشته باشد/رئیس جمهورآینده باید اشتباهات خود را اعلام کند,

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید صداقت داشته باشد؛ بالاخره هرکسی ممکن است خطا کند و اشتباه کند ولی وقتی خطایی کرد باید صادقانه با مردم در ارتباط باشد و بگوید که در چه جایی اشتباه کرده است.

,

بیشتر وعده های دولت فعلی شعار انتخاباتی بود

, بیشتر وعده های دولت فعلی شعار انتخاباتی بود,

بمانی در ادامه با اشاره به وعده های دولت حاضر، اظهار داشت: دولت فعلی به 10درصد آن وعده هایی که داده بود توانست عمل کند و بیشتر وعده های او صرفا شعار انتخاباتی بود.

,

وی بیان داشت: مهمترین وعده دولت فعلی همان اقتصاد است که قرار شد چرخ سانتریفیوژ ها بچرخد تا چرخ زندگی مردم هم بچرخد در حالی که اینگونه نبود.

,

کاندیدایی اصلح است که معتقد به نظام جمهوری اسلامی باشد

, کاندیدایی اصلح است که معتقد به نظام جمهوری اسلامی باشد,

با توجه به این مسئله علی جعفری یکی از کارمند آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح، خاطرنشان شد: اصلح به نظرمن کسی است که معتقد به نظام جمهوری اسلامی و معتقد به اعتقادات مذهبی و دینی باشد.

,

, ,

رئیس جمهور آینده با سیاست های درست مشکل معیشتی مردم را حل کند

, رئیس جمهور آینده با سیاست های درست مشکل معیشتی مردم را حل کند,

وی ادامه داد: رئیس جمهور اصلح باید بتواند سیاست هایی را اعمال کند که مشکلات معیشتی مردم حل شود در غیر اینصورت مثل بقیه می باشد.

,

جعفری اضافه کرد: هرفردی که رئیس جمهور می شود ممکن است موانعی هم بر سر راه داشته باشد و  با وضعیت امروز جامعه هرکسی که بخواهد سکان را در دست بگیرد خیلی کار سخت و مشکلی در پیش دارد.

,

ادعای درست کردن خرابی های دولت قبل!!

, ادعای درست کردن خرابی های دولت قبل!!,

وی در ادامه با اشاره به وعده های دولت فعلی، عنوان داشت: اگر از روی انصاف به این موضع نگاه کنیم می بینیم که دست این دولت بسته بود و به آن صورتی که باید نتوانست مانور دهد چون که خرابی های گذشته را باید جبران می کرد و اگر این مسئله ادامه داشته باشد تا 10 سال آینده هم نمی شود وضع را درست کرد.

,

کاندیدای اصلح باید مطیع ولایت فقیه باشد

, کاندیدای اصلح باید مطیع ولایت فقیه باشد,

همچنین در ادامه سید مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، گفت: کاندیدای اصلح باید انقلابی ، پیرو و مطیع ولایت فقیه باشد.

,

, ,

رئیس جمهور آینده بیکاری جوانان را حل کند

, رئیس جمهور آینده بیکاری جوانان را حل کند,

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده در عرصه اقتصادی بیشتر تلاش کند تا این معضل بیکاری جوانان در جامعه حل شود چرا که وقتی بیکاری باشد به همراه آن اعتیاد، دزدی، طلاق و... هم در جامعه فراوان می شود.

,

کاندیدا ها به شعار های انتخاباتی خود عمل کنند

, کاندیدا ها به شعار های انتخاباتی خود عمل کنند,

این در حالی است که زهرا صفری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، اظهار داشت: کاندیدای اصلح باید کسی باشد که  سطح تحصیلات او در حدی باشد که شناخت و آگاهی کامل از کشورهای اطراف داشته باشد.

,

وی ادامه داد:رئیس جمهور باید دلسوز مردم و کشور باشد تا مواقعی که در کشور مشکلاتی مانند سیل و یا ریزگردها به وجود می آید به فکر حل مشکل باشد نه اینکه به سفرهای خود ادامه دهد.

,

صفری با اشاره به شعاری های انتخاباتی کاندیداها، گفت: رئیس جمهور باید به شعارها و عده هایی که می دهد عمل کند نه اینکه این سخنان او شعار انتخاباتی باشد فقط برای جمع کردن رای در جامعه و بعد از آن فراموش شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه