اخبار داغ

31فروردین اروج3شهید کهگیلویه و بویراحمدی

31فروردین اروج3شهید کهگیلویه و بویراحمدی
شهید لطف الله کرمی، شهید کاووس مدنی و شهید ابراهیم دشتی نیا از جمله شهدایی هستند که در چنین روزی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانواین پایگاه اطلاع رسانی پنجشنبه هر هفته شهدایی که در این روز متولد و یا به شهادت رسیده اند را معرفی می کند امروز نیز سه شهید والامقام که در چنین روزی یعنی 31 فروردین ماه به شهادت رسیده اند را در زیر مشاهده می کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, این پایگاه اطلاع رسانی پنجشنبه هر هفته شهدایی که در این روز متولد و یا به شهادت رسیده اند را معرفی می کند امروز نیز سه شهید والامقام که در چنین روزی یعنی 31 فروردین ماه به شهادت رسیده اند را در زیر مشاهده می کنید.,

شهید لطف الله شاکری در تاریخ 4 فروردین ماه سال 1339 متولد شد و 31 فرودین 1383 به شهادت رسید.

, شهید لطف الله شاکری در تاریخ 4 فروردین ماه سال 1339 متولد شد و 31 فرودین 1383 به شهادت رسید.,

شهید کاووس مدنی 9 آذر ماه سال 36 متولد شد و 31 فردوین ماه سال 65 به شهادت رسید وی در حوادث ناشى ازدرگیرى مستقیم بادشمن-توسط دشمن‌درجبهه حق علیه باطل به فیض شهادت نایل آمد.

, شهید کاووس مدنی 9 آذر ماه سال 36 متولد شد و 31 فردوین ماه سال 65 به شهادت رسید وی ,
, ,

وصیتنامه شهید مدنی برای هر کسی قابل تامل است که بخشی از این وصیت نامه در زیر آمده است .

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

,

برخى از آن مؤمنان مردانى هستند که به عهد و پیمانى که با خدا بستند کاملا وفا کردند پس برخى بر آن عهد ایستادگى کردند تا براه خدا شهید شدند و برخى با انتظار مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تقصیر ندادند . (سوره احراب آیه 23)

,

اینجانب کاووس تریده (مدنى) که با لبى خندان و پر از عشق که  این وصیت نامه را مى نویسم.

,

و با دلى پر از مهر و محبت دوست دارم بسوى رزمندگان در خطهاى جلو بشتابم و اکنون که در کنار جمعى از همرزمان و برادران رزمنده  هستم قلم را بر روى کاغذ مى گذارم تا دمى چند به سخن آید و برروى کاغذ مى گذارم تا به حرکت درآید .

,

اى برادران عزیز به این جبهه ها بیائید دانشگاه است و آن دانشگاهى که هیچ مربى و هیچ استادى و هیچ فیلسوفى نمى تواند حتى سالها زحمت بکشد مطالعه کند نمى تواند آن درسهائى که دراین جبهه است درس بدهد و این درسها الهى است .

,

اى امت مسلمان و شهید پرور در راه خدا راه فرزندان و برادران خود را ادامه دهید و خانواده شهدا را احترام کنید که در برابر خانواده شهدا خیلى بدهکار هستیم و در برابر آنها سربزیر و شرمنده هستیم اگر ما بخواهیم خیانت بکنیم در برابر خون شهدا روز قیامت چه جوابى باید داد .

,

آن شهیدان که بى دست و پا و بى سر مانند حسین (ع) سرور شهیدان بودند و آن شهیدان که درجنوب و غرب کشور در زیر خاکها در گودال ها و در زیر آوارها هستند .

,

و امکان بدست آوردن پیکر مطهرشان نیست مثل یک خانواده در اصفهان که پنج پسر داشت و آن پنج پسر در راه خدا شهید شدند و آن پیرمرد و پیرزن خوشحال شدند و گفتند .

,

خدایا شکر که ما توانستیم در راه خدا پنج نفر را قربانى کنیم .

,

اى مادران شهیدان خوشابحال شما که توانستید فرزند خود را در راه خدا بدهید که براى روز قیامت خودتان یک توشه اى دارید و شما خواهران خانواده شهدا و اى مادران بزرگ شما را به خون شهدا قسم حجاب خودتان را حفظ کنید و یک مو از شما که بیرون مى آید یک تیر از آمریکا در قلب ما فرو مى رود و به گفته شهید (خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است ) و اگر حجاب را رعایت نکنید در روز قیامت چه جواب دختر پیامبر فاطمه زهرا(س) را مى دهید ؟ سربزیر هستید .

,

چه جوابى مى دهید ؟ ولى خوشابحال آن زنانى که در روز قیامت سربلند هستند .

,

اى برادران عزیز تو را بخدا یک لحظه بنشینید و فکر کنید که خدایا چه کارى کردیم که مورد رضایت تو است و اگر ما کوچکترین خیانت کنیم روز قیامت بدهکار هستیم .

, اى برادران عزیز تو را بخدا یک لحظه بنشینید و فکر کنید که خدایا چه کارى کردیم که مورد رضایت تو است و اگر ما کوچکترین خیانت کنیم روز قیامت بدهکار هستیم .,

اى دوستان عزیزم اگر من بد کردم شما یک به یک ببخشید و خصوصا برادران سپاه که اگر من کوچکترین شوخى کردم مرا ببخشید و مرا حلال کنید .

,

برادران پاسدار و برادران مسئول تعاون ترا به خدا هر چه مى توانید سربه خانه شهدا بزنید و آنها را دلدارى دهید و اى روحانیون این مردم بدبخت که هیچ آگاهى ندارند در انتظار شما هستند که نجاتشان دهید .

,

و اى روحانیون و مسئولان دهدشت در هر لباسى که هستید شما را به خدا کمک به مردم دورافتاده هم از نظر تبلیغات و ارشادات بکنید .

,

اى برادران جهاد شما را به خدا این مردم بیچاره را که در کوهستانها زندگى مى کنند و به پشت آب مى کشند آنها را از این زحمت ها نجات دهید که اگر نحات ندهید پس کى باید آنها را نجات دهد .

,

والسلام على من تبع الهدى

,

 

,

شهید ابراهیم دشت نیا در 17 اردیبهشت ماه سال 37 متولد شد و در تاریخ 31 فردین ماه سال 61 به در منطقه دارخوین(شرق کارون) در نبرد حق علیه باطل به شهادت  رسید آرامگاه این شهد در گلزار شهدای گچساران است.

,
 
,
, ,

شهید دشتی نیا در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.تحصیلات را تا پنجم ابتدایی گذراند. در این زمان انقلاب شکوهمند آغازیدن گرفت و او که مدتها بود برای امرار معاش خود به کار روی آورده بود به طور مرتب در تظاهرات علیه رژیم شاه حرکت می کرد و بعد از انقلاب به خدمت سربازی ارتش درآمد و حدود چهارماه در جبهه جنگ حق علیه باطل مردانه جنگید تا اینکه عاقبت شربت شهادت نوشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه