اخبار داغ

در نامه ای به استاندار آذربایجان غربی مطرح شد؛

آقای سعادت،عزت و وقار ملی با مسیر اعتدال میسر نشد

آقای سعادت،عزت و وقار ملی با مسیر اعتدال میسر نشد
تشکل ها ، انجمن ها، کانون ها و هیئات مذهبی دانشگاه ارومیه در طی یک نامه به سعادت، استاندار آذربایجان غربی خواستار پاسخگویی وی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛  تشکل ها ، انجمن ها، کانون ها و هیئات مذهبی دانشگاه ارومیه در طی یک نامه به سعادت، استاندار آذربایجان غربی عنوان کردند؛ حضرتعالی متاسفانه در این مدت چند ساله حتی یکبار حاضر نشدید در جمع نخبگان و دانشجویان دانشگاه­های استان قرار بگیرید و خود را در بوته نقد و واکاوی آنان قرار دهید و همواره با ترویج پروپاگاندا و توسل به وعده ­های پوپولیستی سعی در مخدوش کردن فکر فرهنگیان، صعنت گران، کشاورزان و…بوده اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

متن کامل نامه به شرح زیر می باشد؛

,

بسمه تعالی

,

استاندار محترم آذربایجان غربی

,

جناب آقای مهندس سعادت

,

سلام علیکم؛

,

نیک شاهدیم که سیاست های دولت تدبیر و امید به واسطه سو مدیریت و سو تدبیر، بارقه­های امید را در دل زنده نکرده­است  بلکه روز به روز به درد­های مردم افزوده شده­است.

,

همانگونه که مستحضرید عزت و وقار ملی با مسیر اعتدال میسر نشد بلکه آن عزت و افتخار نسبی که حاصل خون شهیدان و تلاش نخبگان و ایستادگی مردم به دست آمده­بود با تکیه به گزاره­های واهی و نگاه برون­گراسبب افول جایگاه ایران و مقدمات تنزل رشد عمومی کشور را رقم زده­است .

,

حضرتعالی متاسفانه در این مدت چند ساله حتی یکبار حاضر نشدید در جمع نخبگان و دانشجویان دانشگاه­های استان قرار بگیرید و خود را در بوته نقد و واکاوی آنان قرار دهید و همواره با ترویج پروپاگاندا و توسل به وعده ­های پوپولیستی سعی در مخدوش کردن فکر فرهنگیان، صعنت گران، کشاورزان و…بوده اید.

,

 اما با نزدیک شدن به اتمام دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم انتظاراز کارگزاران دولتی این است که اولا به تبیین دستاورد­های دولت پرداخته و ثانیا اقدامات عملی استانداری متبوع خویش در خصوص موضوعاتی مانند دریاچه ارومیه، اشتغال جوانان، محرومیت­زدایی، عملی شدن سیاست­های اقتصاد مقاومتی در استان را تشریح نموده و ثالثا به مطالبات و سوالات دانشجویان پاسخ دهید.

,

لذا از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه حضور یافته و به سوالات آنان پاسخ دهید.

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه