اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد خبر داد؛

ثبت 2 وقف جدید به ارزش 300 میلیون ریال در گناباد

ثبت 2 وقف جدید به ارزش 300 میلیون ریال در گناباد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد از ثبت دو وقف جدید در روستاهای موسیرز و رهن گناباد به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سعید غیرتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گناباد گفت: وقف و فرهنگ وقف یکی از اموراتی است که مردم گناباد از گذشته به این موضوع اهتمام  داشته‌اند و بیشترین رقبه های گناباد به عزاداری اهل‌بیت(ع)، کمک به فقرا و مستمندان، مساجد و حسینیه‌ها و آب‌انبارها اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سعید غیرتمند در گفت‌وگو با خبرنگار , ندای گناباد,  گفت: وقف و فرهنگ وقف یکی از اموراتی است که مردم گناباد از گذشته به این موضوع اهتمام  داشته‌اند و بیشترین رقبه های گناباد به عزاداری اهل‌بیت(ع)، کمک به فقرا و مستمندان، مساجد و حسینیه‌ها و آب‌انبارها اختصاص دارد.,

وی به ثبت یک وقف برای آب شرب مردم در سال جاری اشاره و تصریح کرد: یکی از خیرین روستای موسیرز یک فنجان آب شرب به ارزش 100 میلیون ریال جهت آب شرب اهالی روستای خود وقف کرده است.

,

غیرتمند ادامه داد: همچنین 2 هزار مترمربع زمین به ارزش 200 میلیون در روستای رهن جهت عزاداری اهل‌بیت (ع) توسط یک خیر وقف‌شده است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد مهم‌ترین برنامه سال جاری خود را مشارکت مردم در وقف عنوان و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه مردم از مشارکت در وقف واهمه دارند اما این اقدام درواقع مشارکت با اهل‌بیت(ع) بوده و سبب توزیع عادلانه ثروت در جامعه می‌شود.

,

غیرتمند افزود: در این راستا موقوفات گناباد آماده سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران است و تاکنون 2 آب‌انبار برای فروش محصولات و سفره‌خانه سنتی به مردم واگذارشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه