اخبار داغ

مدیر کل فرودگاه های گلستان:

افزایش پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به گرگان و بالعکس

افزایش پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به گرگان و بالعکس
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از افزایش پرواز های شرکت هواپیمایی "آسمان" در فرودگاه بین المللی گرگان خبر داد و گفت: با پیگیری و درخواست اداره کل فرودگاههای استان گلستان ، شرکت هواپیمایی آسمان شش پرواز رفت و برگشت در مسیر گرگان_تهران_گرگان به پروازهای هفتگی خود اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی کاسب امین؛ از افزایش پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان به گرگان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این پروازها بنا به درخواست این اداره کل و پیگیری های انجام شده در روزهایی که مشکل کمبود صندلی در مسیر تهران_گرگان_تهران محسوس بود، برقرار گشته و تا پایان برنامه تابستانی این شرکت ادامه خواهد داشت.

,

"آذری" تصریح کرد: بر این اساس در روزهای سه شنبه و جمعه دو پرواز رفت و برگشت و روزهای شنبه و پنج شنبه یک پرواز رفت و برگشت (جمعا دوازده پرواز) به برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان افزوده شد و پرواز روز یکشنبه این شرکت در مسیر تهران و مشهد با تغییر تایپ پرواز انجام خواهد شد.

,

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن این پروازها ، تعداد پروازهای هفتگی هواپیمایی آسمان در فرودگاه گرگان به 48 پرواز در هفته رسید که بیش از نیمی از پروازهای هفتگی فرودگاه گرگان را به خود اختصاص داده است.

,

لازم به ذکر است، هم اکنون، فرودگاه بین المللی گرگان به مقاصد تهران، اصفهان، مشهد، زاهدان، کیش و عتبات عالیات، پرواز منظم دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه