اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان زنجان خبر داد

کاهش 13.9 درصدی بارندگیها در زنجان نسبت به میانگین بلند مدت

کاهش 13.9 درصدی بارندگیها در زنجان نسبت به میانگین بلند مدت
کارشناس هواشناسی استان زنجان به میزان بارندگیها در سال زراعی از یکم مهر ماه 95 تا 30 فروردین ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: میزان بارندگیهای نسبت به میانگین بلند مدت 13.9 درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی امروز در گفت و گو با عصر زنجان ، به وضعیت جوی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت:هوای زنجان تا ظهر امروز صاف و ناپایداری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه عبور سامانه بارشی ضعیف از بعد از ظهر امروز در استان زنجان پیش بینی می شود، تصریح کرد: افزایش موقت ابر،وزش باد و احتمال ناپایداریهای محلی از بعد از ظهر امروز در زنجان پیش بینی می شود.

,

 کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه فردا هوای زنجان صاف و هیچ ناپایداری ای وجود ندارد، افزود: هوای استان زنجان شنبه ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

,

سلطانی سلطانی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خیر آباد با صفر درجه سردترین و آببر با 27درجه بالای صفر گرمترین شهر را به نام خود ثبت کرده است.

,

وی با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 11 درجه بالای صفر است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا در زنجان نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان به میزان بارندگیهای در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از یکم مهر ماه 95 تا 30 فروردین ماه میزان بارندگیهای در استان زنجان 204 میلی متر بوده است.

,

سلطانی با بیان اینکه میانگین بارندگیها در استان زنجان نسبت به سال گذشته 26.7 درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: میزان بارندگیها در استان زنجان نسبت به میانگین بلند مدت 13.9 درصد کاهش داشته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه