اخبار داغ

استاندار زنجان:

سبک معماری ایرانی - اسلامی در ساخت بنا‌ها در زنجان به‌کارگیری شود

سبک معماری ایرانی - اسلامی در ساخت بنا‌ها در زنجان به‌کارگیری شود
استاندار زنجان به بافت های تاریخی و فرهنگی روستاها تاکید کرد و گفت: توجه معماری و فرهنگ اسلامی و در ساخت و ساز ها و ساخت مسکن مناسب برای روستاییان و ارایه خدمات به آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نهادی به دور از حاشیه های سیاسی عنوان کرد که همواره به انجام وظایف خود اهتمام ورزیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی صداقت را در عملکرد این نهاد مشهود دانست و افزود: این امر باعث افتخار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

,

درویش امیری گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی امام (ره) را کار ارزشمند دانست که توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

,

 وی به توجه به بافت های تاریخی و فرهنگی روستاها تاکید کرده و اظهار داشت: توجه معماری و فرهنگ اسلامی و در ساخت و ساز ها و ساخت مسکن مناسب برای روستاییان و ارایه خدمات به آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

,

استاندار زنجان عملکرد بنیاد مسکن استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از بنیاد مسکن استان در انجام وظایف محوله در حوزه های مختلف حمایت خواهیم کرد.

,

اجرای طرح هادی در 346 روستای زنجان

, اجرای طرح هادی در 346 روستای زنجان,

سجاد صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در دیدار با استاندار زنجان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) با  با ارائه گزارش کاملی از اهم وظایف ، اهداف و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تهیه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اشاره کرد.

,

وی همچنین به بالا بودن اجرای طرح هادی روستایی در استان از میانگین کشوری اشاره کرد و افزود: در ۳۴۶ روستای سطح استان تا کنون طرح هادی اجرا شده است .

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی مطالبی ارائه کرد و گفت: تا کنون ۵۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان مقاوم سازی شده است .

,

صنعتی منفرد به اقدامات دیگر بنیاد مسکن از جمله عقد تفاهم نامه های همکاری با معاونت عمرانی استانداری، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری وغیره اشاره کرده و دیگر از برنامه های آتی بنیاد مسکن استان در حوزه های شهری و روستایی خبر داد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه