اخبار داغ

"شیطان" خواندن منتقدین در جلسه شورای اطلاع رسانی/ کاربرد ادبیات توهین آمیز به البرز هم سرایت کرد

"شیطان" خواندن منتقدین در جلسه شورای اطلاع رسانی/ کاربرد ادبیات توهین آمیز به البرز هم سرایت کرد
یکی از مسئولین ارشد استان البرز در جلسه شورای اطلاع رسانی با اعلام اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت باید بازگو شود گفته است: کارها باید اعلام شود تا "شیاطین" شیطنت نکنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، در آستانه ورود به هفته سلامت(1 تا 7 اردیبهشت)، حوزه بهداشت و درمان کرج با حاشیه جدیدی همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، در آستانه ورود به هفته سلامت(1 تا 7 اردیبهشت)، حوزه بهداشت و درمان کرج با حاشیه جدیدی همراه شد.,

فروش بیمارستان 145 تخت خوابی امام خمینی (ره) این شهر خبری بود که ابتدا در فضای مجازی منتشر و عکس العمل استاندار البرز و برخی از اعضای شورای شهر کرج را در پی داشت.

,

در این راستا، در حالی که سید حمید طهائی(استاندارالبرز) خبر را کذب و شوی تبلیغاتی خوانده است، یکی از خبرگزاری های استان (مهر)، سندی را مبنی بر  مزایده فروش این بیمارستان که در شعبه ۲۱۷ دادگاه عمومی حقوقی تهران صادر و توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت‌گذاری شده را منتشر کرد.

,

باوجود این ابهام، روز گذشته (30 فروردین) نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرزدر جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد، با توجه به آغاز هفته سلامت از رسانه ها  خواست واقعیت های بهداشت  و درمان را به زبان مردم بازگو کنند.

,

فتح الله حقیقی در این جلسه، در کنار  بیان دستاوردهای دولت در حوزه بهداشت و درمان خطاب به مسئولین این بخش گفت: کارها باید اعلام شود تا شیاطین  شیطنت نکنند!

, شیاطین,

هرچند انکار رشد سرانه تخت های بیمارستانی و خدمات درمانی در استان البرز دور از انصاف است اما باید گفت، بیان  این واژه(شیاطین) از سوی یکی از مسئولین ارشد استانی  چه به طور خاص مربوط به قضایای اخیر در حوزه درمانی شهر و در تائید صحبت های استاندار البرز مبنی بر شوی تبلیغاتی برخی با انتشار خبر فروش بیمارستان امام خمینی (ره) باشد و چه به طور اعم مربوط به منتقدین دولت ،  در هرصورت لغت صحیحی نیست و انتظار می رود مسئولین استان با سعه صدر کلامی بیشتری با منتقدین برخورد کنند.

,

به این ترتیب واژه تازه (شیاطین) در استان البرز به واژگانی که در این مدت خطاب به  منتقدین بیان شده (بی شعور، بی سواد، بی شناسنامه، هوچی باز و...) اضافه شد.

,

امید است؛ در آینده شاهد آن باشیم که منتقدین و مسئولین به دور از بکارگیری واژه های کنایی و توهین  آمیز کارکردها و نقایص مربوط به آنها را بازگو کرده و با سعه صدر و تعاملی سودمند، در جهت خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه