اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد؛

اقدامات دولت یازدهم باید برای مردم بازگو شود

اقدامات دولت یازدهم باید برای مردم بازگو شود
فرماندار خلیل‌آباد از ممنوعیت جانب‌داری مجریان برگزاری انتخابات از کاندیداها خبر داد و گفت: دشمن وحدت کشور را هدف گرفته است و هرچه فضای همدلی، وفاق و وحدت بیشتر شود قطعاً روحیه امید و نشاط در سطح جامعه فراهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خلیل‌آباد اظهار داشت: اهمیت انتخابات بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری نیز تأکید فراوانی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مجریان انتخابات باید بسترساز برگزاری انتخابات سالم باشند

,

وی بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام را ارتقاء خواهد داد، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود باید انتخابات را نماد مشارکت مردم درصحنه کنند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال تخریب انتخابات و نظام هستند، تصریح کرد: تخریب دولت به تخریب نظام منجر می‌شود درصورتی‌که تخریب دولت در فضای مجازی شهرهای کوچک و بزرگ شروع‌شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه میزان مشارکت مردم خلیل‌آباد در انتخابات گذشته 85 درصد بوده است، اذعان کرد: 204 نفر داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خلیل‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند و خلیل‌آباد مقام سوم و اول میزان ثبت نامی شهر و روستا را در استان کسب کرده است.

,

شاکری بابیان اینکه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید بستر انتخابات سالم را فراهم کنند، تأکید کرد: هیچ‌یک از مجریان برگزاری انتخابات حق جانب‌داری از کاندیداها را ندارند و باید تلاش همه در رعایت قانون باشد.

,

کانال‌های مجازی باید شناسنامه‌دار باشند

,

وی قانون مداری و اخلاق‌مداری را از افتخارات دولت یازدهم دانست و بیان کرد: جدول روزشمار انتخابات به‌روز در شهرستان خلیل‌آباد پیگیری می‌شود.

,

رئیس ستاد انتخابات خلیل‌آباد بابیان اینکه در ایام انتخابات رصد فضای مجازی در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد، عنوان کرد: فضای مجازی می‌تواند هم تهدید و هم فرصت باشد و کانال‌های فضای مجازی باید شناسنامه‌دار باشند و در قبال مطالب خود پاسخگو باشند.

,

وی همچنین گفت: واریز چند برابری چند برابری یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در دولت یازدهم بی‌نظیر است و باید عملکرد دولت را به مردم بیان کرد تا زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

,

وی بابیان اینکه 14 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و اشتغال در سال گذشته به متقاضیان پرداخت‌شده است، تصریح کرد: 135 هزار مترمربع روکش آسفالت صورت گرفته و این از اقدامات دولت یازدهم است که باید بازگو شود.

,

شاکری در پایان با تأکید بر اینکه خسارت بیمه کشاورزان در سال 93 و 94 پرداخت‌شده است اظهار کرد: دشمن وحدت کشور را هدف گرفته است و هرچه فضای همدلی، وفاق و وحدت بیشتر شود قطعاً روحیه امید و نشاط در سطح جامعه فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه