اخبار داغ

سردار یکتا در قزوین:

امروز شاهد قتل عام فرهنگی در جامعه هستیم/ فعالان جبهه انقلابی و مردمی وارد عمل شوند

امروز شاهد قتل عام فرهنگی در جامعه هستیم/ فعالان جبهه انقلابی و مردمی وارد عمل شوند
سردار یکتا در قزوین عنوان کرد: هم اکنون مهم‌ترین دغدغه جامعه آسیب‌‌‌های اجتماعی و نفوذ تفکر غربی در میان مردم است، امروز شاهد یک قتل عام فرهنگی در جامعه هستیم و تنها راه مبارزه با آن توجه عمیق به مسائل فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سردار حسین یکتا دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در جمع فعالان فرهنگی قزوین از شباهت ۸سال دفاع مقدس با جنگ نرم سخن گفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اظهار کرد: در جبهه رزمنده‌ها به سه گروه حزب اللهی، انقلابی و انقطاعی تقسیم می‌شدند که در این بین انقطاعی‌ها مهم ترین اتفاق‌ها را رقم می‌زدند؛ باید انسان‌ها انقطاعی در جنگ نرم نیز تربیت شوند. 

یکتا در ادامه افزود: این انقلاب مقدمه یک نور است و جوانان انقلابی نباید امید خود را از دست دهند زیرا دشمن کار خود تمام شده می‌داند. 

وی اذعان کرد: اگر از بالای دکل انقلاب اسلامی که شامل دستگاه سنت الهی و رهبر است نگاهی به دشمن بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که تمام برنامه‌های دشمن بهم ریخته است و هزینه‌های کلانی را که صرف دشمنی با انقلاب می‌کند، هدر رفته است. 

لزوم انجام کار جبهه ای تعامل با یکدیگر است 
دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا از معضلات اجتماعی سخن گفت و ابراز کرد: هم اکنون لازم است که فعالان فرهنگی و انقلابی تغییر جهت داده و برای حل معضلات اشتغال و وضعیت اقتصادی و ازدواج جوانان برنامه ریزی انجام دهند؛ زیرا رهبری این وظیفه را به عهده جبهه مردمی و انقلابی گذاشته است. 

وی بیان کرد: لزوم انجام کار جبهه ای تعامل با یکدیگر است، هم اکنون مردم کشورهای خارجی که به ایران سفر می‌کنند از تشکیل جبهه انقلابی می‌پرسند و این نشان از به رسمیت شناختن این جبهه در جهان است. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: اگر امروز قاسم سلیمانی می‌تواند در سوریه داعش را زمین گیر کند به این دلیل است که او داعش را با نام مناففین در کردستان پشت سر گذاشته است.

وی تاکید کرد: از ریزش اعضا در فعالیت‌های انقلابی نگران نباشید؛ زیرا این مدل اتفاق‌ها را در جبهه پشت سر گذاشته ایم و پیروز شده ایم. 

یکتا تصریح کرد: دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است و ما دنیا را به ظهور نزدیک می‌کنیم و مستکبران دنیا را به سقوط می‌رساند. 

وی ادامه داد: دختر و پسر حزب اللهی از سکولار و گناه موجود در جامعه خسته شده اند و آنهایی که با کدخدا دست می‌دهند دل این جوانان را به درد می‌آورند. 

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون مهم‌ترین دغدغه جامعه آسیب‌‌‌های اجتماعی و نفوذ تفکر غربی در میان مردم است، امروز شاهد یک قتل عام فرهنگی در جامعه هستیم و تنها راه مبارزه با آن توجه عمیق به مسائل فرهنگی است. 

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در پایان گفت: نفوذ و تحریم‌ها باعث بوجود آمدن معضلات اجتماعی شد و امروز نیاز جامعه این است که در کنار فرهنگی، کار اجتماعی نیز انجام دهیم. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه