اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبرداد

واگذاری 35 هکتار زمین برای احداث واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان

واگذاری 35 هکتار زمین برای احداث واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به واگذاری زمین برای احداث شهرکهای صنعتی گفت: 35 هکتار زمین برای احداث واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر حمیدنیا در گفت‌و‌گو با موج رسا; اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 72 قرارداد به مساحت 2.35 هکتار در سطح شهرکهای صنعتی استان زنجان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به  برگزاری جلسات هیئت داوری به منظور فسخ قراردادهای راکد تصریح کرد: در سال 95 میزان زمین‌های آزاد شده حاصل از فسخ قراردادهای راکد به تعداد 8 قرارداد به مساحت 2 هکتار بوده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به تشکیل خوشه کفش هیدج در اوایل سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشه کفش هیدج با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان  کار خود را آغاز نمود که با استقبال خوبی از سوی ذی نفعان همراه بود و امیدواریم بتوانیم گامهای موثری را در راستای برندسازی و شناساندن کفش هیدج انجام دهیم.

,

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های اصلی این شرکت بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید و نیز جذب سرمایه گذران جدید به ویژه سرمایه گذار خارجی می باشد.

,

حمید‌نیا بیان کرد: ایجاد شهرک صنعتی با مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای از برنامه هایی است که به جد پیگیر آن هستیم و سال گذشته مذاکرات و جلسات مختلفی در این زمینه داشتیم که امیدوارم امسال به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه